L

Laurora

Har ingen aning om den har traden ska laggas har eller nagon annanstans, men jag provar att lagga den har. Bor i Barcelona sen i januari och trodde lite naivt att det nog skulle funka utan hastar, men nu nar jag borjar titta efter hundar som galopperar och tanka att det var en hast inser jag att abstinensen borjar ga for langt :crazy:

Sa, ar det nagon som vet var man skulle kunna rida utan att bli helt ruinerad i krokarna av denna trevliga stad? Just nu kanner jag att vad som helst ar av intresse sa om nagon har ett tips tages det tacksamt emot!

Sv: Barcelona

Jag har en arbetskamrat som har en bekant i Barcelon (inflyttad svensk) som har häst. Kan höra om det går att få några tips den vägen.

Toppen, det vore jättesnällt! Har ridit sen jag var 7 (nu är jag 25) och det mesta är av intresse nu, från att hjälpa någon till att bara rida lektion. Abstinens är inte att leka med!:p

Jag har pratat med kollegan och han ska höra efter var det är som hans bekant har sin häst. Det ska vara typ en herrgård/slott där Franko tidgare har haft hästverksamhet.
Jag återkommer nästa vecka när jag fått mer besked. Får väl skicka PM då antar jag.

Det ligger väl någon anläggning i närheten av Camp nou, om jag inte minns helt fel. Heter något med Polo Club tror jag, men minns inte riktigt. Det är i alla fall en riktigt schysst anläggning, men förmodligen rätt dyrt.

Sen finns det ju en del mindre stall utanför stan, men det kräver nästan bil (eller att du har hela dan på dig att ta dig fram och tillbaka).

Jo PoloClub vet jag finns, men det verkar som att man måste vara medlem för att få hänga runt där, ingen vanlig ridskola direkt.. eller ha bättre ekonomi än vad CSN erbjuder iaf! Har tyvärr ingen bil heller och är inte så sugen på att skaffa då vi bor mitt inne i stan. Men tack för tipsen!!

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 340
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 419
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Det har borjat kannas hostigt och har i UK har vi fatt mer och mer restriktioner efter att antalet corona fall okar igen. Efter ett... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 427
Senast: Sel
·
Gnägg Sa har jag kommit i kontakt med UK's forsta miniatyrguidehast som alltsa ska funka som vagledare at de med synnedsattning pa samma satt... 2
Svar
24
· Visningar
3 309
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka