Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

KL

I have big plans! Funderar på att ta mitt pick och pack och bege mig till hufvudstaden i morgon... Sååååaatteeeh om det finns nån liten stockholmare där ute som vill säga hej så skulle det vara roligt :angel:

Trist! Håll utkik om de rear ut dem på hemsidan snart (de gjorde inte det nu), eller om jag ska köpa och skicka? Vet inte vad frakten kan tänkas gå på, men inte så mycket va?

LV, jag har tyvärr fullt upp imorgon, om du inte ska utnyttja ett provträningspass till att köra crosstraining med mig. ;)

Jag ska köra ett pass på Sats Huddinge imorgon 11:00. Vill du haka på? I så fall ringer jag dem och ber dem boka in dig som gäst, så är det bara att köra. :)

Grejt, du är uppskriven. (Köplats 9, men det brukar droppa av så många så det är ingen fara). :)

Knapp

Idag har jag sprungit iaf. Å än så länge går de bra med kosten. Sprang efter C10Kappen. Tänkte prova nu när jag ska upp till en mil om tre månader. Dock började jag på vecka 3 på en gång. Första och andra veckan kändes för lätt. Fick upp bra tempo i intervallerna iaf. Alltid något. Nu ska jag ladda för grillmiddag

*kl*

Sprang i förmiddags, 40 min saaakta. Hatar att träna innan lunch. Nu ska jag käka melon och sen promenad!

Du har en hel garderob full med träningskläder, va?:D inte för att jag dömer, jag köper klänningar såsom du köper träningskläder, haha!

Åh, den springer jag efter! Jag har iofs bara kommit till vecka 2, men det är alltid roligt att ha någon att jämföra lite med på den!

Zassoo: Tack!

KL

Ni är så duktiga allihopa som tränar så mycket och allt vad ni gör!

Att jobba på gymnasiet under student-tider är rätt slitsamt, men på torsdag får jag min belöning - underbar middag och sen party med mina kära små/stora glin innan de ger sig ut i vuxenlivet. Snyft. :D

+ 1 på den...!

Vinkade av elever i onsdags men planering denna vecka och jag är processledare = fullt upp KONSTANT! Puh!

Smyger in träningen till o från jobbet ... det är min taktik just nu ;)

KL

Ojoj, en ny tråd och en tredjedels full redan! Händer mycket när man går på semester. Ville bara kika in och hälsa att det förekommer beachaktiviteter här mellan all god mat och allt gott vin.

Senaste promenaden à la 6 timmar:

image_zps635d081a.jpg

:D Hoppas allt är bra med er beachisar!

Gud vad härligt det ser ut och vad fina ni är :)

KL

Överkropp på gymet idag! Körde 45 minuter och rätt tungt och hårt. Axel- och bröstmusklerna skakade när jag gick hem :D Så jävla najs! Körde situps med 10 kg viktplatta och det var så jävla jobbigt men jag tänkte på Armstrongs citat (tillika Trollunges utmärkta mantra, tack för tipset!!) "pain is temporary quitting lasts forever" och körde på.

Imorgon ska jag springa tjejruset med flickorna från jobbet, ska bli så kul!

Livet är rätt najs just nu! Känner mig liksom tillfreds och nöjd. Med mig själv, med kroppen, med träningen. Försöker njuta av det så länge det varar :)

Jag är så glad!!! Jag har de senaste dagarna verkligen insett hur harmonisk jag blivit i mig själv. Vet att detta är en tränings-tråd men vill ändå lyfta det inre välmåendet minst lika högt som det yttre.

Vad glad jag blev av att läsa ditt fina inlägg! Och särskilt det citerade.

Det är så härligt att känna att livet är bra och att man mår bra efter att ha varit nere. Underbar känsla :)

Härligt att det går bra träningsmässigt också!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 092
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 482
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 124
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka