Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Tack! :) (Mitt största problem nu: vill inte ta med mig läsplattan så tänkte välja ut en pocket - men vilken ska jag välja? Stora problem, minst sagt! :p)

Jag skulle ta något lättläst, chicklit? Ifall du är lite dåsig och så så är det lättare att sätta sig in i en lättsam bok:)

Ja, jag funderade på det också, det är nog smart. :) Jag vill ju inte ta en bok jag verkligen vill läsa heller, jobbigt om jag läser när jag är borta och inte minns det sedan. :p

Nu hoppas jag du står i duschen efter ett svettigt träningspass! ;)

KL

Nu ska jag hoppa in i duschen. Dagen har bjudit på 8 km powerwalk och 55 min BodyPump! :D

Najs! Ska också duscha snart.

Kl

Blev 2.6 km "motion" men ungefär 3 km totalt inklusive nedvarvning. Sprang 1.2 km lugnt lugnt och bara njöt (ja faktiskt..). Promenerade en bit och körde lite fartintervaller lite över en kilometer. Kändes bra och som att jag hade mycket mer att ge!

Så dagens träning blev 60 squats och 3 km motion!

Imorgon blir det gymmande efter jobbet!

kl

Oookej, jättedålig dag verkligen, inte rört mig en meter, sovit 15h och levt på glass och bröd :( Men köpt vindruvor och håller på och fixar 'sallad' med linser och lite sånt till imorn, så DET är ju bra :)

kl
Funderar på lite styrka nu innan jag ska gå och lägga mig. Imorgon en del promenader och biolognördande och så joggingtur på onsdag. Känns som en plan.

Hoppas verkligen på mindre träningsvärk imorgon, det här är handikappande :p

Jag körde också en promenad på 3 km idag, är lite lagom trött efter jobbet och träningsvärken efter gårdagen är inte nådig så jag är nöjd med minsta lilla :p

Oh vad snabb du är! Hur känns det med nya cykeln :D?

Jag har väldigt sporadisk tillgång på internet och hinner tyvärr inte läsa ikapp i tråden eftersom att jag måste plugga rumpan av mig juli ut :(. Men hur som helst, har varit rätt duktig med träningen på sista tiden! Idag sprang jag 13 km långsamt (tog inte tid) och det kändes fint :), kom in i runners high, men min jävla löparmage satte stopp den sista kilometern. Uuuuuusch den där skiten gör att jag nästan svimmar!!!

well well här sitter man och har onteliont. Förmodligen ballade det ur lite extra nu eftersom jag har mens också. Hoppas det ger sig snart så att lite hunger ersätter, satt uppe på pluggade sinnessjukt länge igår natt och gick upp vid två :p. Hittills har jag bara fått i mig havregrynsgröt, kaffe, yoghurt och två äpplen idag och det känns ju alldeles för tamt.

Det kommer gå bra! Och tänk vad skönt att få det gjort :)

Om du inte lyckas välja pocket så kan du vara lugn, finns ofta massor med tidningar att läsa. Efter operationen kommer du nog inte vara så sugen på att läsa men annars finns det ju som sagt ofta tidningar tillgängliga.

(För visst är det OP du ska till imorgon så jag inte missförstått helt? :o)

Wys: Låter som ett skönt pass! 60 squats, var inte det asjobbigt? :p

Gjorde dem som 4*15 och vilade lite emellan men jo, det var lite jobbigt. Speciellt eftersom jag har träningsvärk från de två föregående dagarna :p Men 60 är ju ingenting om man tänker vad som komma skall.. Ska ju upp i 250. Blir över 3000 squats på en månad!

Idag är jag NÖJD med mig själv, vilket känns så himla skönt.
Tror att mina morgonpromenader med p1/p3-dokumentär i lurarna gör mig gott. Håller tummarna för uppehåll imorgon också.

Lyssnade för övrigt på en så sjuuukt sorglig p1dokumentär idag att jag höll på att börja lipa på min promenad till stationen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 090
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 481
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 124
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka