Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
100 mil har jag också hört. Jag går också i mina, tror de har en 30 mil i sig ungefär, köpte dem i februari. Hattorin-skorna, vad använder du dem till eftersom de inte fått så många mil?![]()
100 mil eller 1 år är vad jag har hört, och källan är min käre maratonlöpar-farfarGummit är tydligen inte optimalt efter ett år
![]()
Godkänd för att kunna avboka? Går det inte bara att göra via Mina vårdkontakter?
*kl*
Förra veckan märkte jag att mina sex månader gamla Saucony Guide 6 hade blivit nötta i hälkappan, något som normalt sett inte händer mina skor (framförallt inte sådana som använts så lite, har ju mest cyklat). Var således in på Löplabbet idag och fick reklamera skorna och prova ut nya då de inte hade just den modellen inne.
Så nu är jag för första gången ägare till ett par Mizuno-skor!
Malan, men gud så irriterande. Det är ju liksom inte ditt fel att de inte har någon beredskap för att avboka tider... Och ja, milen är en sån där grej som känns som en "milstolpe" (), riktigt härligt att klara det! (framför allt att det inte var så jobbigt som jag trodde, bara jag höll rätt tempo)