Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

+ Zass och trollunge: Tack! :)

Kul med plyon Troll! :)

Kul med Tjejmilen zass!

Hur går det ananya, börjar det lugna sig med jobbet nu? :)

Vad gullig du är som frågar! Ja, stressperioden tog egentligen slut i fredags, men det tar ett tag att landa - är nog inte helt på banan förrän om några veckor. Jag är fortfarande uppe i varv, men helgen hos bror med familj var mycket bra för välbefinnandet. Bara sitta i en solstol, läsa och titta på när andra far omkring. :D Så nu har jag i alla fall kunnat sova någotsånär. Fortfarande tryck över bröstet dock, sur och lättirriterad.

Tanken har slagit mig...

Zassoo: Ja, vi är ju flera stycken nu! :D Jag funderar på att kolla upp knäna, får se hur det blir.

Oj, ja jag förstår att det tar lite tid att varva ner. Jobbigt att det tar sig fysiska uttryck sådär. :( Men skönt att det är över nu iallafall! :)

KL

Har precis vart på det nya BP-passet, nr 86, och jag blev sååå besviken :( Tyckte det var ett jättetråkigt pass och mycket sämre än det andra. Så sjukt sega och tråkiga låtar, bara långsamma rörelser, så det blev både tungt och tråkigt. ingen explosivitet alls :mad: Det passar inte mig. Jag vill inte hinna känna efter hur tungt det är utan bara köra på till bra musik... Passet kom liksom inte igång alls förrän på rygglåten, då har man ju hunnit tappa peppen man hade när man började! Men triceps va gryymt jobbigt, så jag får väl tänka på mina snygga armar som jag kommer få. Även 2:a benlåten (den och rygg va bäst) och axlar var tuffa. Nån mer som kört det passet?

Har inte kört ännu, har det inplanerat senare i veckan. Men vad trist att det verkar så kasst! Speciellt första benlåten måste det ju vara drag i, där kör man ju som tyngst och behöver verkligen musiken!

Ja, precis!! Men du kanske tycker annorlunda. Jag vill gärna känna igen låtarna, Pink och Lady Gaga är lätt träningsfavoriter för mig på passen!

KL

Har precis vart på det nya BP-passet, nr 86, och jag blev sååå besviken :( Tyckte det var ett jättetråkigt pass och mycket sämre än det andra. Så sjukt sega och tråkiga låtar, bara långsamma rörelser, så det blev både tungt och tråkigt. ingen explosivitet alls :mad: Det passar inte mig. Jag vill inte hinna känna efter hur tungt det är utan bara köra på till bra musik... Passet kom liksom inte igång alls förrän på rygglåten, då har man ju hunnit tappa peppen man hade när man började! Men triceps va gryymt jobbigt, så jag får väl tänka på mina snygga armar som jag kommer få. Även 2:a benlåten (den och rygg va bäst) och axlar var tuffa. Nån mer som kört det passet?

¨
Åååh, vad tråkigt det låter!! :( Måste kolla upp musiken bara för det tror jag... Jag som såg fram emot att byta...

Passet börjat 6.30, men jag kommer att boka av det så får jag se imorgon. Så jävla surt att få en prick om man inte orkar ta sig upp och det är för sent att boka av. Men jag ska verkligen försöka! :)

Så himla kul att du och flera andra ska springa Tjejmilen!
Jag vill också :D

Jodå, det börjar bli lite tempo nu. Ska klara Midnattsloppet på 52 min tänkte jag, så jag har lite att jobba på. haha. :D

Sjukt bra tid du haft på milen du! Tror absolut att du är där snart igen. Grymt jobb med intervallerna!

Jävlar du vad du är snabb! :banana: Så inspirerande!

Nog smart att ge dig själv ett lättsammare pass nästa gång - det är knäckande när man kroknar alldeles, men säkert bra för din utveckling som löpare!

Taack, vad snäll du är! :love: :)
Ska verkligen försöka köra ett lugnare pass nästa gång. Då kanske jag orkar hålla i lite längre... :)

Och vilken härlig dag du verkat ha! Fint! Och skönt att det är lugnare i skolan nu innan sommarlovet. Det är du värd, som fan! :D

Förra veckan: 4 h 3 m

30 min Grit Strength
55 min Box
49 min joggning/PW (5.24 km)
45 min styrka (gymmet)
1 h 4 m joggning (8.31 km (fast den missade hemvägen och tog ett rakt streck, så lite längre)

Nöjd med veckan, speciellt med joggingpassen. Skönt att komma ut sent på kvällen, ska hålla i det tänkte jag. :)

Maj: 20 h 25 m

Inte helt nöjd med det, långt under målet. Men har varit lite risig och haft lite motivationsproblem. Känner mig frisk och stark nu, och känner att jag tack vare tråden är på rätt spår med motivationen den med. Så nu är målet för juni att hålla i med sena joggingturer och promenader och köra i den mån jag kan med pass. Även bra om jag kommer igång med att köra styrka i gymmet själv också. :)

MEN JEEEEZ, vilken tråkig musik. Kräks. ÅÅÅH.
Jag som såg fram emot nytt pass så himla mycket...

Tur att jag ska börja gymma i sommar, helt enkelt. :p

*kl*

Precis sprungit 1,5 km, struntade i tiden och gjorde sprang i 6km/h med fem "ryck" x30 sek i 14km/h.

Fyfan. Jag har så dålig kondition. Men alla börjar någonstans :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 086
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 891
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 085
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka