Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Det är mest på högzon det är så mycket sten, men det är ju där det är finast utsikt :love: min plan är att inte ramla... en vän har brutit nyckelbenet där två gånger, hehe.

Är i Sthlm och hälsa på familjen, vilket innebär en del promenad och mycket god mat och dryck. :D Hann i alla fall md en promenix och en liten löptur idag. HYSTERISKT varmt och inget vatten med mig = korkat! men det gick bra med lite huvudvärk bara. Har återupptäckt gamla stigar och stråk där jag har massor av barndomsminnen. Järvafältet. :love:

kl

Blueberry + Niyama, hjälp vad läskigt! :eek: Jag håller mig nog till betydligt snällare platser med min cykel :D

Tror inte det blev något mer bestämt än att det ska bli av, typ :p Jag har inte fått min jobbschema än (:banghead:) så vet inte alls när jag kan. Förutom nästa vecka och två sista i augusti, då är jag definitivt ledig :D

Visst var det någon som hade köpt en startplats i ett lopp av någon annan? Sleepan kanske? Alltså, hur gör man? :D Har fått en intresserad, men just nu har jag ju liksom bara ett mail med en länk till registreringen. Nummerlappar osv skickas ju ut senare. hur gör man med överföring av pengar osv på ett smidigt sätt så ingen riskerar att bli lurad?

Jag funderade också på beachträffen häromdagen. Vi kanske ska försöka bestämma nåt? Jag kan inte 13-26 juli (kanske inte är borta hela den perioden, men det vet jag inte än). Närmsta tiden har jag svårt att hinna ta mig till stan, men efter typ 20 juni är det lugnt.

Nej... Pratade med chefen i förra fredagen (en vecka sen), då "satt hon just precis då med schemat och skulle fixa det sista" (jo tjena) och skulle ringa mig "i början på nästa vecka", dvs måndag-tisdag antog jag. Har inte sett röken av ett schema. Så vi får se, är lite sur över det just nu.

Jag har gjort en av mina bästa löprundor hittills tror jag! :bump: 5,22 km, bara där har vi ett distansrekord. Tiden icke så imponerande (7:10 min/km i genomsnitt) men känslan! Jag känner mer och mer att jag är mer gjord för att springa i skogen, det är sån himla annorlunda känsla mot asfalt. Visst, asfalten är snabbare men att skutta fram över stock och sten i skogen, det är grejer det :D Det är väl den gamla orienteraren i mig som talar, eller pappas gener :p (han har orienterat i över 40 år och lär fortsätta minst lika länge till haha!)

Dock ska jag öva på asfaltslöpningen, det är nyttigt det med. Inte minst inför den stundande Tjejmilen!

Såhär kan man se ut efter ett bra träningspass :D Trevlig helg allihop!

43afd660cf8b11e2985c22000a1f9ad3_7.jpg

kl

Jag hakar gärna på i den här tråden! :) Har haft ett träningsuppehåll nu på våren men kom igång igen för ungefär två veckor sen så jag kan behöva lite pepp för att hålla igång det här nu. Målet är framförallt att gå ned i vikt och forma kroppen men också att få upp konditionen och orka mer.

Än så länge har jag inte vågat mig ut och jogga utomhus utan springer på på rullbandet på gymmet, men så småningom ska jag ta mig ut också hade jag tänkt. Just nu orkar jag inte springa så långt innan jag ger upp och jag vet dessvärre att tröttheten sitter väldigt mkt i mitt huvud. Så jag jobbar på det och att känna mig hyfsat bekväm på 5km-sträckan som jag vet att jag fixar bara viljan är med!

Jag fick dessutom en riktig pepp-start när jag vägde mig 10 dagar efter första träningstillfället och vågen visade -2.5 kg! Så nu är det bara att fortsätta på samma spår :banana:

Vad söt du är!!! Och låter som ett skönt pass!

Jag har äntligen varit på min kära fredagsbox igen, så kul!! :bump:
Och väldigt tacksam över att instruktören skickades ut oss på uppvärmning och på en tur i slutet för där var minst 30 grader i salen och svetten bara rann!

Besök av sambons syster med pojkvän och barn i helgen så blir nog inte så beachigt! :angel:

Välkommen till tråden :)

zass: fin du är! jag skulle vara lycklig om jag var så snygg efter ett träningspass... jag ser mest halvdöd ut ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 089
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 459
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 124
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka