Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Hahah, jag är rastlös, sitter och trummar på bordet, skakar på benen och är allmänt irriterande. Tur att jag bara irriterar mig själv och ingen annan, haha! ;)

Idag blir det vilodag efter gårdagens långkörare. I och för sig är drygt två timmar inte så mycket men det känns i benen idag. :p

Resten av veckan ska förhoppningsvis innehålla tre löppass, tre cykelpass, lite promenader och så vill jag igång med yogan igen.

Mitt upplägg är ganska...svävande :D Ska försöka få in 3 löppass, 2-3 cykelpass, 2 styrkepass och lite promenader.

Förresten har jag fått hjälp av sambon att justera växlarna på cykeln så nu funkar den (nästan) som den ska. Ettans växel fram krånglar lite fortfarande men den använder jag aldrig. Tippade fram sadeln lite så får se om det hjälper. Egentligen ska jag ju ha en ny men jag får inte pengar förrän i augusti :crazy: Så jag håller hårt i dem...

kl

Tillbaka efter dagens andra pass, denna gång i Tanto.
Tror nog att jag på något sätt lyckades sträcka hela rumpan under uppvärmningen (ont gör det iaf)... Som såklart följdes av ett (plötsligt väldigt lugnt) beep test. Inte för att jag nog klarat mig så mycket längre ändå, men sssch :p

Sitter nu och trycker i mig avrunnen tonfisk, mycket fancy! Men affären hade ingen billig lax så min inspiration försvann.

Kan i övrigt meddela att man ser rätt rolig ut när man står och smörjer in röven med tigerbalsam :o

KL

Känner mig typ asdålig om man jämför med alla här, menmen. Jag kämpar på iaf. I helgen blev det ingen direkt träning, även om det blev en del promenerande för att ta sig överallt!

Idag tog jag mig i kragen och var ute och sprang en runda. VANSINNIGT tunga ben. Blev ca 3 km totalt, så inte långt alls. Men jag sprang det jag skulle enligt mitt träningsprogram, så det duger bra åt mig!

Fast alltså, så ska du absolut inte känna. Alla har svackor ibland, huvudsaken är att man gör sitt bästa utifrån sin egen förmåga. Och det är ju på tok mycket starkare att ta sig ut på en springrunda när man är opepp och har tunga ben än när man liksom längtar ut - i det sistnämnda fallet är det ju inte så att det är jobb-jobbigt om du hänger med på hur jag menar? Starkt jobbat att du tog dig ut! :banana:

Själv har jag kollat upp gymmet som ligger vid mina föräldrar och ska skaffa ett tiogångers klippkort där, så att jag och mamma kan träna tillsammans när jag är ute. Ska bli askul! :D Vi kör första passet tillsammans på lördag fm, styrka men om jag tolkar hemsidan rätt är det typ bodypump fast med egen korreografi. :) Ska bli askul! :D

Jag som avskyr (avskyyyyr) att löpa blir lika imponerad av alla som pallar ta sig ut. Oavsett när eller hur långt. Galet bra!

Därför har jag nu konditionsinriktade pass i Tanto att se fram emot 7ggr till i sommar :meh: Hoppas verkligen de lyckas bygga lite pannben, för när det kommer till löpning (eheh jogging) har jag NADA i dagsläget.

Mammas - Vet du hur svårt det är att ta ett kort i den vinkeln eller? Särskilt när man masserar in med båda händerna :p

Mitt är ju dock inte en svacka, jag tränar "bara" ca 3 pass i veckan, och ganska korta pass... Menmen, jag jobbar på det iaf! Och jag är med på hur du menar, och det håller jag med om! Och tack! (Du är för övrigt typ min inspiration, du tränar helt galet mycket och ändå känns det som att du alltid vill träna mer, dit längtar jag!)

Lightzone: Tack! Löpning är faktiskt väldigt avkopplande, men det kan ta ett tag att lära sig tycka om det!
Jag är för övrigt också intresserad av bildbeviset, hade varit sjukt kul att se :D

*kl*

Jag satte köpstopp på mig själv efter inköpet av cykeln. Det gick ju bra...

Kom till mamma! :D

10173-4_1_700x700.jpg

Visst är det! Tror inte den där färgen finns i Sverige, tack och lov för engelska webbshoppar som har roligare färger och är mycket billigare än svenska butiker.

Du ser ascool ut! :D

Du har säkert någon granne som kan hjälpa dig? :angel: :D

addi: Tack! Men ptja, svacka kanske är fel ord, men jag hade ju noll träningspepp innan i höstas, så min svacka innan dess var ju på typ 26 år så jag ser inte det som så konstigt. ;) Men jag tror på att göra sådana pass man gillar, gillar man att köra styrka, kör styrka, gillar man att cykla, cykla osv. Om man kämpar med att komma igång och bli motiverad finns det inget att vinna på att köra den träningen man inte gillar, då är det bättre att fokusera på den träning man tycker är rolig. Tror jag. :)

Oh you guuuys!
Ni kan ju illustrera för er själva tycker jag. Hitta en lämplig spegel. Bör er lätt framåt medan ni försöker se hela ryggen och rumpan i spegel och därför vrider er som små maskar på ett metspö. Massera röva! :D

Som någon konstig erotisk övning gone terribly wrong...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 150
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 495
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 129
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka