Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Visst är det, man vill bara ha ju :p
De säljer ju bra grejer också.
Men pulvret får vänta lite tror jag, känns inte som jag behöver det än.
Får äta mer ägg :D

Jenka: Grattis :)

Hakar väl på jag med. Veckan som gick för mig då. Inte alls nöjd, första riktiga arbetsvändan på två år. Horribelt att jobba natt igen.

Mån: Vila efter helgens jobbdagar.
Tis: Löpning 3,82km - 31m. Sista km var snabbast, kopplat hunden ;)
Ons: Första PT-mötet 1h. Box 55min.
Torsdag: Bodypump 55min.
Fredag: Löpning 3km -28m. Med två ständigt stoppande hundar.
Lördag: Ofrivillig vila, höll på att försova mig.
Söndag: Löpning 2.59km - 26min. Med två ständigt stoppande hundar.

Senast ändrad:

Jag vet att jag gillade Wheys Mint-choklad, men det var typ 5-6 år sedan så de har säkert ändrat receptet både en och tio gånger sedan dess...

Och tre löppass, två gruppass och ett PT-möte är väl ändå inte fy skam? :)

Nja, men med tanke på att jag körde väldigt mycket dubbelpass veckorna innan känns det ganska så patetiskt. Lite svårt att acceptera att det är dags att jobba igen kanske.. :angel:

Jag tror att du måste låta omställningen ta lite tid, det är jobbigt att börja jobba natt igen och det är nog bara att acceptera att du inte kan träna lika mycket, iallafall nu i början. Jag har ju fått till en rätt bra rutin på att träna ändå, men då har jag ju inga problem med nattjobbet (för tillfället iallafall). Så det kommer nog när du kommer in att jobba natt igen. Under tiden får du träna mycket lediga dagar. ;)

Godmorgon tråden :)

Nu ska sätta i gång dagen med ett strykepass med Nike Club :banana: Här väntas träningsvärk i veckan - urk!

Gooodmornings sunshines!

Dagens första pass avklarat, Body Fit på Gärdet. Inriktning på box idag så nu sitter jag och darrar så mycket i armarna att jag knappt kan skriva haha :D

Skulle visst skriva vikt också, som en liten pepp till mig själv.
Morgonvikt 24/6
77kg
(Längd: 177cm)

Målvikt: ca 65kg

Taggad!

Härligt med boxinspirerat pass, älskar den där svagheten i armarna efteråt :D Man känner sig som ett miffo som knappt kan lyfta ett glas med vatten :p

Ja! Sjukt roligt pass dessutom. Trodde jag hade klarat mig rätt bra, sen kom jag hem och försökte få upp mobilen ur väskan. Tji fick jag :p

kl

[gnäll]

Helvetes jävla skitliv!
Som om det inte räckte med att jag ätit förjävligt dåligt de senaste 2-3 veckorna så kan jag nu knappt äta alls. Har en visdomstand som växer = det spänner och ömmar i hela munnen = kan inte öppna mer än typ 2 cm.
Jag sover jättedåligt. Vaknar flera gånger per natt och drömmer massa jobbiga drömmar (inte nödvändigtvis mardrömmar, men ändå så aktiva drömmar att jag inte känner mig utvilad när jag vaknar). Nu senast drömde jag att jag red en dressyrlektion på ett stort och segt halvblod och kämpade på som fan = jag är bokstavligt talat trött i benen nu.

Bara stressar och stressar och stressar. Imorgon kommer anticimex hit och ska behandla lägenheten mot pälsängrar, och då får inte katterna eller jag vistas här på 24 h - men jag vet inte var vi ska ta vägen istället. Hade fixat det med mitt ex, men han vägrar svara i telefon så det känns ju rätt kört nu.
Jag ska jobba tre veckor med totalt tre lediga dagar nu, vet inte hur jag ska klara det (och det är inte självvalt).
De enda människor jag träffar är folk på jobbet, och jag är så tokless på det. Har försökt ringa mina utanför-jobbet-vänner men nu när alla har semester är det som om dom tappat förmågan att svara i telefon eller på sms, så jag har ledsnat på att försöka få tag i dom. Igår berättade jag för en kollega om hur jäkla bortglömd och bortprioriterad jag känner mig, han sa då att om jag bara frågar honom så kan han hålla mig sällskap, så det gjorde jag. En timme senare kom ett sms där det stod att han inte orkade (vilket ju är PRECIS det jag sagt till honom att jag är ledsen över, fast snäppet värre).
Håret ser förjävligt risigt ut. Och jag hinner inte gå och klippa mig för jag jobbar så kassa tider den kommande månaden.

Ibland får jag bara lust att köpa ett tält och flytta ut i skogen. Men det förstås, då skulle jag skrämmas till döds av alla spindlar.
Just nu vill jag bara lägga i mig i sängen och grina. Men det funkar ju inte riktigt som lösning på någonting.

[/gnäll]

Som minimal positiv motpol ökade jag mitt rekord i plankan med fem sekunder igår.

Men du :(:( Skiter det sig med exet så är det bara att komma hit! Du verkar ha det jobbigt just nu :( Men som sagt, bara att åka hit om du vill, finns extra rum med säng och plats för katterna på övervåningen :)

kl!

Grymma veckor ni presenterar som vanligt:bow:

Igår blev det löpning då, märks att jag vilat typ 7 dagar och varit sjuk, det var jobbigt:p 4,8 km på 27:50. Och idag startade jag morgonen med en ca timmes promenad (jättehärligt väder). I eftermiddag jobb!

Jobbigt är bara förnamnet. Har precis haft telefonförhör om händelsen förra veckan nu också. Det har fått högre brottsrubricering än jag trodde och det lär bli rättegång om det här :(

Tack! Hör av mig imorgon om hur det går med mig och djuren, om jag får tag i exet eller inte. Lägenheten ska behandlas någon gång på förmiddagen, men det är ju inga problem att sätta katterna i rastgården ett tag om det skulle behövas

Kl

Bra träningsveckor alla haft! Själv körde jag bara ett överkroppspass förra veckan innan jag blev sjuk. Tänkte träna idag men känner mig långt ifrån fräsch. Fy.. farao rent ut sagt. Vill ju träna och inte ligga som en knubbsäl i soffan och glo.

Jobbigt att du inte känner dig OK i kroppen än, men det är nog smart att ta det lite lugnt. Och vadå, knubbsälar är söta ju! :D

5520735232_08e61260dd.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 150
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 495
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 129
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka