Sv: Beach 2013, del IX
kl
[gnäll]
Helvetes jävla skitliv!
Som om det inte räckte med att jag ätit förjävligt dåligt de senaste 2-3 veckorna så kan jag nu knappt äta alls. Har en visdomstand som växer = det spänner och ömmar i hela munnen = kan inte öppna mer än typ 2 cm.
Jag sover jättedåligt. Vaknar flera gånger per natt och drömmer massa jobbiga drömmar (inte nödvändigtvis mardrömmar, men ändå så aktiva drömmar att jag inte känner mig utvilad när jag vaknar). Nu senast drömde jag att jag red en dressyrlektion på ett stort och segt halvblod och kämpade på som fan = jag är bokstavligt talat trött i benen nu.
Bara stressar och stressar och stressar. Imorgon kommer anticimex hit och ska behandla lägenheten mot pälsängrar, och då får inte katterna eller jag vistas här på 24 h - men jag vet inte var vi ska ta vägen istället. Hade fixat det med mitt ex, men han vägrar svara i telefon så det känns ju rätt kört nu.
Jag ska jobba tre veckor med totalt tre lediga dagar nu, vet inte hur jag ska klara det (och det är inte självvalt).
De enda människor jag träffar är folk på jobbet, och jag är så tokless på det. Har försökt ringa mina utanför-jobbet-vänner men nu när alla har semester är det som om dom tappat förmågan att svara i telefon eller på sms, så jag har ledsnat på att försöka få tag i dom. Igår berättade jag för en kollega om hur jäkla bortglömd och bortprioriterad jag känner mig, han sa då att om jag bara frågar honom så kan han hålla mig sällskap, så det gjorde jag. En timme senare kom ett sms där det stod att han inte orkade (vilket ju är PRECIS det jag sagt till honom att jag är ledsen över, fast snäppet värre).
Håret ser förjävligt risigt ut. Och jag hinner inte gå och klippa mig för jag jobbar så kassa tider den kommande månaden.
Ibland får jag bara lust att köpa ett tält och flytta ut i skogen. Men det förstås, då skulle jag skrämmas till döds av alla spindlar.
Just nu vill jag bara lägga i mig i sängen och grina. Men det funkar ju inte riktigt som lösning på någonting.
[/gnäll]
Som minimal positiv motpol ökade jag mitt rekord i plankan med fem sekunder igår.