Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Din fötter måste älska dig, du har väl en del skor att växla mellan så de aldrig blir utnötta?;):D

Snygg färg!

Jag blir så avis när jag läser dina inlägg, du älskar verkligen att träna? Jag vill med känna den känslan, jämt!!!:)

Din fötter måste älska dig, du har väl en del skor att växla mellan så de aldrig blir utnötta?;):D

Snygg färg!

Det är snarare så att jag nöter ut dem rätt fort. ;) Just nu har jag bara två som jag använder och så ett "nödpar" i garderoben ifall de två favoritparen skulle vara genomblöta eller något annat tokigt. Så ett tredje par var högst nödvändigt. :D

Det låter helt klart... intressant! :D Men jag tror att jag inte kommer att testa hur den ser ut innan jag är helt säker på att jag är ensam hemma. :p

Ja, jag gör faktiskt det. :) Det är så himla roligt, och det får mig att känna mig så bra och grym, och så den där nöjda känslan efteråt när jag vet att jag pressat mig till gränsen eller gjort något som jag inte trodde jag skulle fixa - det är så himla kul. :D Plus att jag slipper bli typ som nu - antingen någon som väntar på sin fix alternativt någon grov variant av uppåttjack typ. :p

KL

Känner mig typ asdålig om man jämför med alla här, menmen. Jag kämpar på iaf. I helgen blev det ingen direkt träning, även om det blev en del promenerande för att ta sig överallt!

Idag tog jag mig i kragen och var ute och sprang en runda. VANSINNIGT tunga ben. Blev ca 3 km totalt, så inte långt alls. Men jag sprang det jag skulle enligt mitt träningsprogram, så det duger bra åt mig!

Jag känner med dig. Men du kom iaf ut på en runda! Är ju så himla bra, och bra att foten är glad också. :)

Jag fick massor med överkroppsträning idag så jobbet, plus att jag som vanligt stod på benen hela dagen förutom lunchen. Tänkte då att jag skulle göra nån benträning på kvällen, men det orkade jag inte... Somnade en timma efter jobbet istället. :meh: har dock fortfarande ömma ben efter helgens vandring, det är gött. :)

KL

Idag har jag promenerat, cyklat och dansat zumba! Är rätt nöjd med min dag faktiskt :bow: Känner mig full av motivation!

Det var ingen höjdare att ställa sig på vågen idag... Puh.

Bestämde med pojkvännen att det inte blir något godis fram till semestern om fyra veckor. Wish me luck ;)
Igår var jag på BodyCombat och idag har jag börjat dagen med 3,6 km promenad och sitter nu på tåget till jobbet... Trött!

Det klarar du! Du brukar vara duktig tycker jag, om inte annat med träningen och det är ju typ bättre än att vara duktig med kosten :p Visst har du fått placering nära din pojkvän i höst? Tror jag läste det när jag var i Kroatien... Grattis i så fall!! :)

Klart du ska vara nöjd med en så aktiv dag! :) Härligt!

KL

Känner av min plötsliga styrketräning igår. Träningsvärk men inte så mycket som jag trodde, måste fuskat ;) Mest ben och rumpa jag känner, lite bröst. Kan ju vara Friskis-passet som känns också, eller både och :) Idag är jag lite extra glad för sambon har precis skrivit på kontrakt för sitt nya jobb som verkar toppenbra :bump:

Ja, jag gör faktiskt det. :) Det är så himla roligt, och det får mig att känna mig så bra och grym, och så den där nöjda känslan efteråt när jag vet att jag pressat mig till gränsen eller gjort något som jag inte trodde jag skulle fixa - det är så himla kul. :D Plus att jag slipper bli typ som nu - antingen någon som väntar på sin fix alternativt någon grov variant av uppåttjack typ. :p

Underbart verkligen! Håller med Em om att jag också gärna hade känt samma. Det kanske kommer? Eller har du alltid känt så?

Jag våndas alltid före träningspass, under träningspass och sedan efteråt känner jag mest lättnad för att jag äntligen gjort det... :wtf::yuck::)

Usch jag vill inte ställa mig på vågen, har haft två veckors semester och dom har nog inte varit nådiga... Ska jag våga väga mig i morgon tro??:nailbiting::nailbiting:

Haha ja träningsvärken slår aldrig fel om det var ett tag sen man jobbade med musklerna :P jag körde liksom ett 30 minuters pass för nybörjare på nike club och ändå får jag träningsvärk, lite pinsamt är det allt :o

Ställ dig på vågen om du tror att du blir motiverad av det! Jag har valt att inte väga mig efter mina två veckor i Kroatien - är övertygad om att jag gått upp 2-3 kg minst, och om jag skulle få det svart på vitt skulle jag tappa allt vad motivation heter :crazy: så då kör jag hellre lite i "blindo" framöver och väger mig igen när jag tror att vikten har stabiliserat sig :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 145
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 495
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 129
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka