Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Det blir inget skidlopp för mig på söndag. Jag skulle definitivt kunna kriga mig runt men jag är inte den typen av person.Jag vill komma förberedd och taggad och trygg. Så min Halvklassiker kommer inledas med Halvvättern istället, som jag är jävligt taggad på redan nu!
Leker med tanken att ändå köra hela Klassikern 2015 genom att köra Vasaloppet efter att ha gjort Engelbrektshalvan. Eller så börjar jag med cyklingen då också, den som lever får se!
Fast du vet väl att de kortat banan pga snötillgången? Så Engelbrektshalvan kommer i år vara 25 km. Jag tycker att det känns lite skönt att "bara" behöva åka 50 km, men samtigt är det lite trist att banan blir annorlunda då jag åkt Engelbrektsloppet 2 ggr tidigare och då blir det alltid lite extra taggande att försöka slå PB. Å andra sidan hade jag tränat jäkligt bra förra vintern och krigade mig i mål på 4:30. Eftersom jag inte legat i lika bra i år kanske det är lika bra att banan är annorlunda så att jag slipper bli besviken över en sämre tid. (Sen är skidåkning ett himla meck och svårt att jämföra tider rakt av - väldigt mycket hänger på väder, före och valla....)
Det är inte längden som är problemet (motor och uthållighet har jag), utan det är att jag är så satans otrygg på skidorna. Det är helt enkelt inte kul att hela tiden vara rädd.
Du får rapportera sen hur det gick! Lycka till!
Jag är fortfarande ganska obekväm på gymmet, men det blir bättre och bättre för varje gång. Att ha en gymkompis = ovärdeligt för mig!
Har ni några favoritövningar ni kan dela med er av? I dag ska vi träna överkropp, och jag tränar gärna armar![]()
Jag tycker det har blivit mycket mer tjejer bland de fria vikterna de senaste åren! För 4-5 år sedan tyckte jag det var typ bara killar men nu är det nog typ 60/40 om jag får uppskatta. Iaf på mitt gym. Men det kanske inte har nått Skottland än?![]()
Haha, man får ju ta vara på dagen om man ska börja jobba klockan 2Fint väder i februari dessutom!! No time for rest
![]()