Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, då förstår jag! Klokt beslut, det kan bli farligt även för omgivningen på såna här lopp med mycket folk om man inte har kontroll på skidorna och far än hit, än dit. Många har inte vett att inse sina egna begränsningar heller... Ett års träning till så hinner du ju bli säkrare.
Tack!
kl
Idag blir det inte många knyck gjorda! Jag fyller år så det blir tårta, middag och ännu mera efterrätt, haha! Idag ska jag NJUTA!![]()
KL
Till skillnad från fröken Blåbär kör jag ett underkroppspass i dag var det tänkt, fokus lår och rumpa. Planen är 10 min crosstrainer som uppvärmning, sedan walking lunges med 6 kg-hantlar, leg curls, benpress, dendärmantränarinsidanavlårengenomattklämmaihopbenenvaddennuantänkasheta, negative lunges med medicinboll över huvudet och så avsluta med 5 min crosstrainer. Känns som ett bra pass och det brukar kännas rejält i musklerna, men är det någon som har några tips eller åsikter så uttala er gärna!![]()
När har du tänkt springa? Så jag sparkar vid rätt tillfälle tänker jag![]()
Välkommen tillbaka ananyaHar faktiskt snokat lite för att se var du tog vägen, men såg bara som du säger att du inte varit särskilt aktiv alls på buke senaste tiden. Kul att du är tillbaka och att du hållt igång så bra! Skickar all pepp jag har ! (Hoppas det inte gör så du hamnar på minus bara
)
Och ser att ni andra håller igång och kämpar på lika bra som vanligt! Tycker era sunda ch hållbara vanor är så himla bra![]()