Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Ja, jag tänkte som en kul grej bara! Har blivit lite sugen på att testa lite andra träningsformer :) Och är det gratis så :angel:

Åh, det har jag läst om förut! Det verkar vidrigt jobbigt och ganska kul ;) vill testa jag också när jag kommer igång igen :)

+ cili (hihi chili och cili:D)

Back on track knäskydd ut is!! Googlade genast närmaste återförsäljare :angel:
Har Voltaren kvar hemma så ska köra med det igen, blir nog en lite längre promenad imorgonbitt, ska prova ett pass med spinning med och se hur det känns!
Ska nog försöka boka en tid på VC med, bara för att, så finns det iaf i journalerna om man får mer problem senare...

Zassoo:
Nordic military låter sjukt kul!

Ovanligt dumt av dig ;) Det finns ju på lite fler platser, typ Linköping men det är ju fortfarande en bit från dig :/

Ja, det var dumt :( Har googlat på det där förut, vill så gärna! Men i morgon ska jag springa backintervaller med en kompis så jag lär dö även utan NMT :nailbiting:

Militärträning verkar väldigt kul. Det finns nåt liknande pass på mitt gym, men det är på söndagar och då kan inte jag... dessutom är jag lite rädd att det innebär lite löpning och det gör inte jag för tillfället. Men längre fram i vår kanske jag kan få ihop det och testa.

Duktigt promenerat och sprunget idag!

Kl
Jag har varit ute och promenerat med mina stela ben ikväll. Alla dessa utfall satte sig visst i låren. Skönt att få röra lite på dem i alla fall.

Kl

Så här har det låtit hela morgonen om mig:
Aj, aj, aj, suck, iiih, aj, aj, aj, ååååh, aj, aj, aj...

Jävlar vilken träningsvärk:D

Och jag har skaffat mig träningsvärk från första hoppträningen på länge igår. Mest ryggen, men det känns rätt gött ;)

Ikväll är det tänkt att jag antingen ska gå på ett kombinerat indoor walking och cirkelträning om jag får en reservplats eller så blir det bräda! Kommer nog bli kul!

KL
Aahhh 45min promenad i regnet var riktigt skönt! (åtminstone efter att ha smörjt in båda knäna med Voltaren) Lite träning med pilatesbollen efteråt också. Tänkte släpa mig ner till Friskis nästa vecka och prova lite olika pass.

Vad tränar ni andra för något??? Gym? Gruppträning??

Vad tränar ni andra för något??? Gym? Gruppträning??

Gym och lite gruppträningspass :) Ska iväg på ett spinningpass i eftermiddag. Jag har världens sämsta kondition så jag tänkte börja köra ett spinningpass i veckan och se om det blir någon förbättring. Ut och springa är inte riktigt min grej :p

Jag gillar indoor walking. Borde vara hyfsat skonsamt för knän det också tror jag?
Sen brukar jag gå på dansinpirerade pass och aerobics, jympa, core och diverse annat där det krävs lite koordination, gillar att använda hjärnan och kroppen samtidigt ;)

Jag tränar nästan bara i grupp, behöver verkligen någon annan som pushar mig. Löptränade dock en hel del förra året och ska komma igång med det igen så fort jag varit och stämt av med sjukgymnast är det tänkt!

+Toffeln
Spinning är jag sugen att testa! Danspass är skitkul, har även gått några Boxpass i våras och älskade det! Det vill jag göra sedan när jag känner att "allt håller".
Funderar på gym nu, sjukt tråkigt och jag kan ingenting. Dock tror jag att med lite instruktioner och hjälp med upplägg är det nog snabbaste sättet att komma igång och stärka rätt delar.
Hur fungerar indoor walking? Verkar inte finnas här i vår lilla stad dock;)

Jag har ju nästan bara haft ridningen och löpning tidgare plus lite hemmastyrketräning. Löpningen kan jag nog tyvärr glömma ett bra tag framöver:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 382
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 675
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka