Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Mitt söndagslångpass blev 16,5 km, en hyfsat kuperad runda. Sprang mest asfalt och grusväg men sinkades i mitten av att jag var tvungen att gå/kravla mig igenom ett 2 km långt och extreeemt blött kalhygge. Reggade 2 km där som tog 8 respektive 8:33 min/km, i övrigt höll jag mig mellan 5:00 och 5:30 min/km. Lagom tempo för årstiden kan jag tycka men hoppas att jag blir snabbare under säsongens gång (särskilt i september då jag vill klå pappas familjerekord på Stockholm Halvmarathon som lyder 1:42:35. Jag hade tagit det förra året om inte magen kajkat ihop, så jag hoppas att jag får ordning på den biten också....)
Vet du (eller nån annan) vad man brukar testa för? Läkaren kryssade i "bastest" så jag har ju inget specialtest anpassat efter just mig (förutom tre av kopparna som innehåller mitt schampo, balsam och tvål), tänkte om det finns nån lista eller så nånstans
Vad är det för ras på din häst?
Jag var ute och sprang i lördags, superstolt över att ligga på 06,30 - 07,00 min/km, men jag sprang bara 5 km och var helt döslut när jag var klar![]()
Alltså, wow!Duktig du är!
Jag var ute och sprang i lördags, superstolt över att ligga på 06,30 - 07,00 min/km, men jag sprang bara 5 km och var helt döslut när jag var klar![]()
Klart du ska vara stolt över det! De tiderna har varit mina standardtider sedan jag började springa, det är först de senaste få månaderna jag har börjat orka springa snabbare. Och det handlar både om fysisk och psykisk styrka, i alla fall om man som jag (och du?) inte är av det typiska löparvirket![]()