Sv: Beach 2014 del V
KL
Hello ladies!
Känner mig som den största jojo-bukearen någonsin.. men I'm baack! Igen. Jag har inte gått upp så mycket i vikt senaste året, typ 5-7 kilo, men jag känner mig sååå tjoock!
Min svärmor sa att "uttryck dig inte så, du klankar ner på dig själv", men jag kan inte säga att jag har "lagt på mig lite" - vilket jag iofs har. Men jag känner mig verkligen tjock! Så att jag liksom kan se hur fettet kletar ihop sig i blodådrorna.
Har gått från att träna hårt, ca 6-8 ggr/vecka, mest styrkelyft till nada. Zero. Niet. + förälskad i världens mest underbara man, myskvällarna är ca varje kväll. Marabou skulle kunna finansieras av mig endast.
Nu har vi flyttat ner till Skåne och jag känner att nu är det verkligen läge att skaffa gymkort igen. Har längtat sååå efter att få börja lyfta igen!! Så idag ska jag till två olika gym i stan och se hur det ser ut. Gymmet jag var på sist trivdes jag inte aaaalls på, något som bidrog till att jag slutade träna. Trångt, lågt i tak och majoriteten var snygga och vältränade. (tyckte jag iaf.)
Ska titta på World Class och Fitness 24/7 och se om jag får en bra känsla i någon av lokalerna. Jag gillar den lite mer svett-muskel-gym-känslan. Gärna betongväggar, mycket stänger och vikter och män som ser ut som 45-åriga ryska tyngdlyftare. You get the picture. Icke så förtjust i spandex, parkett golv och löpband. :P
Nu när vi har flyttat och livet känns lite stabilt kanske jag kan få igång bukeandet igen också