Mineur
Moderator
Sv: Beach 2014 del V
Det går braaa!
Det är ju dock inte samma kille som bjöd ut mig den allra första gången som jag skrev om här i beach-tråden utan en annan från samma gym, men den svängen kanske du hängde med i? (skrev en separat tråd om den situationen) Rörigt är bara förnamnet, men det löste sig rätt bra! Jag får fortfarande jobba rätt mycket med mig själv för att inte bli osäker och känna mig underlägsen (blir alldeles för påverkad av mina & andras fördomar mot PT:s ibland), men det går bra för det mesta och han förgyller min vardag nästan jämt! 
Trollunge: Jävlar vilken snygg kropp! You go girl!
KL
Jag är inne på vilodag två av två och kom på mig själv med att längta till gymmet redan i går kväll. Men jag har bestämt mig för att vila tills imorgon, dels för att det helt enkelt inte passar in med träning innan dess och dels för att jag kände mig rätt trött och hängig i söndags/måndags. Och så ger det ju mig tid att ladda upp en massa pepp inför morgondagens träningspass vilket blir cardio & ben hade jag tänkt.
På tal om dates, hur går det?hej nyfiken-i-en-strut
![]()
Det går braaa!
Trollunge: Jävlar vilken snygg kropp! You go girl!

KL
Jag är inne på vilodag två av två och kom på mig själv med att längta till gymmet redan i går kväll. Men jag har bestämt mig för att vila tills imorgon, dels för att det helt enkelt inte passar in med träning innan dess och dels för att jag kände mig rätt trött och hängig i söndags/måndags. Och så ger det ju mig tid att ladda upp en massa pepp inför morgondagens träningspass vilket blir cardio & ben hade jag tänkt.