Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett uppmätt elljusspår.Att gå i 8,8 km/h och röka och prata i telefon samtidigt verkar omöjligt. Du får nog kontrollmäta din runda.
Haha jo jag fattar vad du menar, men det har ju effekten att de som råkar vara "undantag" blir konstant ifrågasatta och misstänkliggjorda. Vilket ger lite 30-talsvärnpliktsaktig stämning?Nej då, det behöver du inte göra. Att jag gafflar med dig har inget att göra med att du ska bevisa dig själv, det har inget värde vare sig för dig eller mig. Det handlar om att ifrågasätta orimliga påståenden i den händelse att någon läser den här tråden och tänker "Shit, är jag så jävla långsam som tar nästan tre timmar på mig att gå 17 km?" eller "Oj, hon äter 600 kcal om dagen och orkar gå två timmar varje dag sju dagar i veckan, jag måste vara så jävla dålig som bara orkar en timme" eller något annat tokigt. Något tillspetsade exempel kanske, men jag tror du förstår vad jag menar.
Jag ifrågasätter även när folk säger att de äter fem kalorier om dagen och ändå går upp i vikt, eller när någon säger att de känner någon som gått ner 17 kg på ett par veckor och liknande saker. Det kanske är sant, det finns alltid avarter, sjukdomar, mediciner och annat som gör att kroppen kan göra alldeles vansinniga saker. Det är dock viktigt att de som läser sådana här trådar vet att det är just undantag och inget som en någorlunda genomsnittlig människa bör eftersträva.
Jag menar, jag har inte uttalat mig som något expertvittne eller guidebok. Jag har bara berättat hur jag gör. Fritt fram för folk att skita i.
Ja men jag vet inte riktigt vari diskussionen ligger i detta? Det är väl mest att en massa människor försöker förklara för mig att mitt liv är superjobbigt och jag hävdar att nä det är helt ok?Visst är det så att man blir ifrågasatt om man kommer extraordinära påståenden. Ingen skulle tro på Usain Bolt om han sa att han slagit världsrekord på 100 meter om det inte gjorts under kontrollerade former, för att ta till något riktigt extraordinärt.
Och visst är det fritt fram för folk att skita i vad du skriver, man kan skita i allt som skrivs här, men då skulle det inte bli mycket till diskussionsforum.
Ja men jag vet inte riktigt vari diskussionen ligger i detta? Det är väl mest att en massa människor försöker förklara för mig att mitt liv är superjobbigt och jag hävdar att nä det är helt ok?
KL
Idag gick jag och en kompis på ett "Booty fitness" pass. Alltså jag tycker jag börjar bli vältränad,men hell no. Jag har upptäckt många nya muskler i min bakdel kan jag säga. Den jobbigaste var kissande hunden och sen spark åt sidan med rakt ben och hur många miljarder rep som helst och en riktigt ihärdig instruktör som ställde sig bredvid om man sackade efter
Svetten sved i ögonen och droppade haha härligt.