Igår gymmade jag på lunchen. Fokus på magen och det känns idag. Skönt! Jag gillar att ha träningsvärk
Har fortfarande träningsvärk i armarna sen i förrgår, extra bonus 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är man inte i skick att träna så kan man åtminstone planera lite för vad som ska göras när man blir i skick att träna. Så nu har jag kollat upp en del lopp jag är sugen på att springa i vår
Bara att börja masa sig ut och löpträna igen med andra ord. Siktar på att genomföra minst ett lopp på en mil vid slutet av våren/sommaren. Det känns fullt realistiskt med min knäproblematik. Gott om tid att träna upp styrka runt knäna och kondition!
Det är ett av dom jag stoppat in i preliminärkalendernVi kan springa Näsetloppet i maj?jättetrevligt lopp i Frölunda!
Och inte nu i veckan, men veckan efter 22-24 tränar jag gärna ihop om du vill och kan![]()
Det är ett av dom jag stoppat in i preliminärkalendern
Jag har fältstudier i början av den veckan, resten minns jag inte hur den ser ut men det är mycket möjligt att jag kan då!
Backar är rätt bra, då blir det lite variation i stegisättningen. Satsar ju inte på att få någon bra tid ändå, hellre komma runt långsamt än att köra hårt och dra upp nån skadaGött, för det är ett bra och lagom stort lopp! (dock mycket backar...)
Vi får se helt enkelt!![]()
Imorgon är dagen då jag ska masa mig till gymmet! Ge mig en mental spark i baken alla så jag faktiskt kommer dit![]()
Asfina jö! Satt dessutom som en SMÄCK!![]()
Ja, tror jag visade en bild på mina för en hel del sidor senSprang i dem idag!