Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Harligt att du kanner dig motiverad! Se till att du faktiskt gor det for din skull och for att du tycker det ar roligt bara; jag vet allt for val hur det kanns att trana for att gora nagon annan nojd och det ar princip omojligt... Men vad skoj att du hittat nagon! Lite muskler sitter aldrig felReggade mig på en detingsida och fick kontakt med ett riktigt träningsfreak, verkligen vältränad och muskulös.
Inte klokt vad motiverad man blev helt plötsligt att träna bort dallret självKänner mig bara allmänt plufsig just nu och det går ju inte när han är så fit det bara går och bli
![]()
![]()
Ta hand om dig @Mineur och tänk efter före. Några extra dagars vila gör varken till eller från, tids nog så kan du träna precis som du vill. Stressa inte!
Skickar några extra krya-på-dig kramar![]()
Veckans andra gympass Just nu. Känns rätt kass med bara två. Men veckan har varit kaos med jobb och trötthet...
Ska försöka springa eller gymma imorn dessutom.
Ställde mig på vågen idag med. Visserligen efter frukost, men ändå. Wääh.
Hade tänkt skita i allt vad viktminskning heter resten av året och bara äta och träna.
Men Eh, nä. Måste börja käka lite mer kvarg och grönsaker. Och lite mindre sött....![]()
Visst kan man inte få för många träningstights...?![]()