Ömsom friskt, ömsom sjukt verkar det vara nu i tråden. Jag har klarat mig men nu har sambon varit sjuk och idag hade jag ont i halsen.
Har ju helt klart tagit hand om mig på bästa sätt genom att jobba ute hela dagen i nollgradigt väder...
Men så gött ändå att få vara ute en hela dag såhär års! Det behövs verkligen även om solen inte var framme. Och att få vara i skogen var supermysigt. Hittade ett sött litet fågelbo, en massa spår efter bäver, såg en söt trädkrypare och lite andra roliga arter. Nu är jag dock supertrött, har stått/gått precis hela dagen.
Annars har jag varit rätt slapp. Red i tisdags och söndags och har inte hunnit med så mycket mer. Badminton i morgon om jag får vara frisk och ridning planerat till helgen. Om allt går vägen ska jag åka iväg och jobba borta några dagar nästa vecka och får vara ute i fält i skogen hela dagarna.
Annars har jag varit rätt slapp. Red i tisdags och söndags och har inte hunnit med så mycket mer. Badminton i morgon om jag får vara frisk och ridning planerat till helgen. Om allt går vägen ska jag åka iväg och jobba borta några dagar nästa vecka och får vara ute i fält i skogen hela dagarna.