Beach 2015, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det inget vilorum eller så där du kan däcka? Hatar när man har fel tid på saker, så jävla frustrerande!

@Mineur - jag kollade också upp den där renegade och det var ju typ en djävulsversion av burpee! :eek: :wtf: Finns inte en susning att jag skulle klara nåt sånt :D

@Sleepan & @cili - krya på er! Det suger att vara sjuk. Och cili, jag förväntar mig direktrapport om chokladen sen! :love:
Jo det finns men jag åkte hem till pappa i stället. Har försökt sova sen kl 8 men det går inte och nu börjar jag snart jobba igen :grin:

Tack allihopa. Jag behövde nog sova, för jag vaknade nyss :p sovit från och till sen sambon gick, men nu får jag nog äta något och flytta mig till soffan iaf ;)

@GoLightly Lite mental träning också att genomföra programmet i ösregn :D

-------

Någon kanske har sett min tråd om att lära sig dricka te, efter dagens kopp te som faktiskt var rätt god så har jag stora förhoppningar om att kunna fortsätta mitt tedrickande. Förutom mysfaktorn så tror jag det kan vara ett väldigt bra verktyg att ta till när suget sätter in. Ta en kopp te istället för att vräka i mig tio riskakor eller 100 g choklad :angel: Alla sätt är bra!

Eller hur! Jag tänkte på den här, nu regnade det inte riktigt så mycket men bra att ha en målbild ;)

Gött, jag tycker te funkar skitbra när jag blir småsugen på något :)

Tack alla. Det känns ändå ok, var ju ganska väntat eftersom hon legat på intensiven i en vecka nu. Jag tänker mest på pappa, som förlorat sin mamma. Usch!

Återgår lite smått till beachtankar... Idag när jag tränade märkte jag att kroppen ser mycket fastare ut än för några månader sedan när jag började. Förut hände och slängde fettet lite när jag gjorde vissa styrkeövningar men nu sitter det fast ;).

I helgen blir det nog glest med träning men ska försöka komma ut på promenader iaf.

Återgår lite smått till beachtankar... Idag när jag tränade märkte jag att kroppen ser mycket fastare ut än för några månader sedan när jag började. Förut hände och slängde fettet lite när jag gjorde vissa styrkeövningar men nu sitter det fast ;).

I helgen blir det nog glest med träning men ska försöka komma ut på promenader iaf.

Fan vilken fin upptäckt! :D sånt gillas!

Idag ska jag shoppa skor. För sjuk för att träna, så då kan jag roa mig med nätshopping istället ;) :D

4054708494131_001.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 214
Senast: kma
·
  • Låst
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
78 707
Senast: Ackio
·
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
79 150
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Tråden där vi diskuterar träning, hälsa och välmående (fysiskt såväl som psykiskt) i största allmänhet. Här råder absolut ingen... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
86 586
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka