Åh vad skönt det var att rida! Dressyr och asjobbigt. I love it!
Åh, så fint!
Låter jättehärligt!
Jag ska rida nästa fredag. Jättelängesen sist, så det ska bli så fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad skönt det var att rida! Dressyr och asjobbigt. I love it!
En golden retrieverVad har du för hund?
Vad tråkigt att du känner såMåste bara få ur mig det som snurrar i mina tankar ikväll.
Just nu känner jag mig helt otroligt kass. Som att jag verkligen är misslyckad på alla sätt.
Jag har inte gjort något, inte uppnått något, inte sett något. Bor i en håla i samma område som jag är uppvuxen i, har inget spännande att berätta om ur mitt liv, ser vansinnigt vanlig ut.
Det finns liksom inget speciellt med mig. Alls.
Sönderstressad, rädd för allt (känns det som), håller inte för något varken fysiskt eller psykiskt.
Fan vad värdelöst![]()
Måste bara få ur mig det som snurrar i mina tankar ikväll.
Just nu känner jag mig helt otroligt kass. Som att jag verkligen är misslyckad på alla sätt.
Jag har inte gjort något, inte uppnått något, inte sett något. Bor i en håla i samma område som jag är uppvuxen i, har inget spännande att berätta om ur mitt liv, ser vansinnigt vanlig ut.
Sönderstressad, rädd för allt (känns det som), håller inte för något varken fysiskt eller psykiskt.
Fan vad värdelöst![]()
Fan vad värdelöst![]()
Fan vad värdelöst![]()
Åh vad jag kan känna igen mig i det där, speciellt innan jag började min journalistutbildning, då var jag tjejen som haft ätstörningar i 10 år, varit psykiskt sjuk sen jag var barn, varit sjukskriven i 7 år och livet stod still för mig medan hela min klass läste på universitet eller var klara med höga utbildningar, alla skaffade sambos och flyttade runt och reste runt i hela världen och de enda platserna jag hade bott på förutom hemma var på olika psykavdelningar och behandlingshem.Måste bara få ur mig det som snurrar i mina tankar ikväll.
Fan vad värdelöst![]()
Tack, dina ord värmer och tack för att du tog dig tid att skriva till mig. Jag hade gärna haft någon som dig i mitt liv också. Det där med förhållanden är verkligen skit svårt, jag är också väldigt individanpassad som du kallade det. Gillade aldrig grupparbeten i skolan utan föredrog att jobba själv och det gör jag nu också. Och alla förändringar är jobbiga för mig, även de allra minsta som ingen annan tänker på, nu menar jag verkligen pyttesmå saker.Åh, @Qelina, jag vill bara krama om dig.Men du, alla människor förtjänar att leva. Eller okej, det finns ju personer, typ Hitler, där man kanske kan börja fundera, men där är inte du! Jag känner igen mig litegrann i det du skriver, min mamma tål inte förändringar speciellt bra, och det har gjort att vi har undvikit förändringar hemma under hela min uppväxt, och jag är ärligt talat lite rädd för förändringar. Vissa förändringar är ju bra, men om det som förändras är något som kändes bra och fungerade redan innan skrämmer det skiten ur mig. Och jag undrar också om jag kommer "klara av" att bo tillsammans och fungera i en relation med en man, jag är så individanpassad att jag är rädd att jag kommer vara en sån där frånvarande typ som går direkt från jobbet till stallet och landar hemma först vid 21 om kvällarna. Dessutom råkade jag ut för ett riktigt jäkla stolpskott till kille för ett par år sen, och jag har extremt svårt att lita på folk efter det (att jag såg puckot på Biltema igår gjorde inte saken bättre, jag vill verkligen bara dra ett fett streck över honom i min historia, men det är svårt när man bor rätt nära varandra i en småstad).
Men någonstans måste vi ändå tro på oss själva och att vi förtjänar något bra. Jag är så fruktansvärt imponerad över hur du slåss mot ätstörningsspöket, och samtidigt alltid har vänliga ord och pepp till oss här inne. Jag hade varit överlycklig över en människa som du i mitt liv IRL.