@LindgrenV Ja jag har sett att många gör så och jag kommer själv gå över dit när det är greppet och inte tekniken som står ivägen för att lyfta lite tyngre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade ju varit smidigt om ni haft som regel att om man ska använda hela banan med hindermaterial så ska banan bokas, bokas den inte får man bara ha hinder på halva banan för att andra ska ha en chans. Går det inte att lägga fram någon sådan idé till stallansvarig?
Själv inser jag att det är förbannat skönt att vara ensam ansvarig för hela stallet![]()
Jo jag tycker ju att det är självklart med en sån regel... Ska försöka ta upp det, min hästägare är ju även den som äger stallet och ridhuset och tar hand om bokningar. Blä. Man känner sig ju så liten som medryttare och ung tjej mot två stycken så kallade proffs...
Jag är lite sugen på att träna löpning i grupp men hur hittar man löpargrupper? Har googlat och hittar inget alls. =/ Och om jag skulle hitta en löpargrupp, hur vet jag om jag passar in? Jag springer ju inga marathon direkt![]()
Glöm inte att det mycket väl kan vara muskler som gör att du gått upp i vikt också! Det känner du ju såklart bäst själv, men i och med att du börjat gymma på nytt ganska nyligen (väl?) vore det inte ett dugg konstigt om kroppen börjat ta till sig lite tunga muskler också ju!Lyckades på något sätt släpa mig till gymmet idag trots noll motivation och illamående. Slog i huvudet på morgonen, kan man få typ mikrohjärnskakning av det eller nått? För sjuk tror jag inte att jag var längre. Hur som helst gick träningen rätt bra, hoppade över flera av mina vanliga övningar och hade lite längre vilor pga illamåendet, men då kunde jag lasta på lite mer vikt istället vilket kändes skönt. Illamåendet släppte efter ett tag och jag kunde avsluta med core som vanligt. Blev totalt 65 minuters träning. Ställde mig på vågen och känner att det är dags att skära ner lite på pommes och ailoi () ett tag nu, så här mycket har jag aldrig vägt tidigare.
Jag tycker också det ser bra ut, men hade önskat lite mer svankning i ländryggen samt att du inte låser benen helt när du kommer upp, utan behåller lite lite böjning i knäna liksom. Det är de två sakerna jag brukar behöva bli påmind om vid marklyft, men herregud vad mycket det är att tänka på! Och folk säger att ridning är svårt för koordinationen...Förra veckan, 30 kg: http://vid1109.photobucket.com/albums/h427/wysiwyg01/video-1423919251.mp4.mp4
Igår, 30 kg: http://vid1109.photobucket.com/albums/h427/wysiwyg01/video-1423919350.mp4.mp4
Igår, 40 kg: http://vid1109.photobucket.com/albums/h427/wysiwyg01/video-1423919379.mp4.mp4
(Taggar dig nu @pepp så får du se hur fint jag lyckats ta mig bort från maskinerna! Kör till och med bänkpress och benböj)
Jag skulle vilja tipsa dig om att vrida ena handen. Så att du håller såhär (såg inte ut som att du gjorde det):
![]()
Då får du ett stadigare/stabilare grepp och orkar lyfta tyngre![]()
Fråga högt nästa gång om de bokat ridhuset? Om inte, promenera där bäst du vill (eller rid eller vad du nu gör). Har man inte bokat är ju alla där på samma grunder oavsett vilken "status" man har. Säg ifrån! Pepp pepp!
Tack! Vad gullig du är, jag önskar verkligen att vi kan ses igen på riktigt snart. Antingen att du kommer hit till min lilla stad och hälsar på mig och lilleman (vovven) eller att jag får energi och klarar av att komma till dig, du är verkligen en underbar person.
Aw tack!Tack! Vad gullig du är, jag önskar verkligen att vi kan ses igen på riktigt snart. Antingen att du kommer hit till min lilla stad och hälsar på mig och lilleman (vovven) eller att jag får energi och klarar av att komma till dig, du är verkligen en underbar person.![]()
Glöm inte att det mycket väl kan vara muskler som gör att du gått upp i vikt också! Det känner du ju såklart bäst själv, men i och med att du börjat gymma på nytt ganska nyligen (väl?) vore det inte ett dugg konstigt om kroppen börjat ta till sig lite tunga muskler också ju!
Jag tycker också det ser bra ut, men hade önskat lite mer svankning i ländryggen samt att du inte låser benen helt när du kommer upp, utan behåller lite lite böjning i knäna liksom. Det är de två sakerna jag brukar behöva bli påmind om vid marklyft, men herregud vad mycket det är att tänka på! Och folk säger att ridning är svårt för koordinationen...
Spännande, det har jag aldrig sett! Ska testas![]()