Till alla! Jag fick veta idag att det var inte bara en utan två fina bukefalister som hjälpte mig i torsdags och jag tänker skriva deras namn så alla vet vilka fina människor de är, det var Lindgren och Cili

Ni ska veta att ni gjorde en stor insats, utan er vet jag inte om jag hade levt idag. Jag har fortfarande självmordstankar och önskar på ett sätt att jag hade dött i torsdags men det finns en del i mig som vill fortsätta kämpa och leva och den delen och mina anhöriga är så tacksamma för att ni tog er tid att hjälpa mig

Mina föräldrar har startat en egen jourversamhet och ser till att jag aldrig är ensam någon lång stund, de finns med hela tiden och bryr sig inte om att jag ibland vill vara ensam. För de vet att jag har självmordstankar och mycket ångest och att det inte går att lita på att jag ber om hjälp när det behövs utan då tar mina impulser över och jag häller i mig massor tabletter.
För mig är depressioner,självmordstankar och ångest vardag och jag har liksom vant mig vid att leva med det men det kommer perioder då det blir ännu värre och nu är en sådan period..
Idag och imorgon kommer de ringa från mobila teamet på psykakuten men det brukar inte hjälpa så mycket, det är mest att de inte bara vill lämna mig utan ha koll så inget händer.
Jag hoppas innerligt att min vårdgivare förstår att jag behöver mer hjälp, att samtal en gång i veckan och ingen hjälp med anorexin är totalt vansinne. Chefen på enheten hade ju tänkt att jag bara skulle få gå i samtal varannan vecka till och med... Han är inte så empatisk den människan och inte så värst kunnig heller.
Jag ska forska vidare i om jag kan få gå till en privat terapeut som jag fått numret till om det går att få det genom landstinget så jag inte behöver betala privat för det har jag inte råd med