Varning för ynkligt och självömkande inlägg...
Jag mår inte bra

Har varit helt slut och haft mer eller mindre feber hela veckan. Igår var värst, orkade absolut ingenting. Gick och la mig klockan åtta. Jag vet inte om det är tänderna, jag trodde det först men jag vet inte. Är inte förkyld eller så. Har ont i käkarna/munnen men kan inte riktigt definiera var.
Jag blir bara så less. Och vet inte riktigt vad jag ska göra. Sist jag var hos tandläkaren frågade jag om visdomstanden som håller på att komma upp just eftersom jag inte ville ha samma problem som med den andra. Men nej det var ingen fara, den växte så fint och skulle få plats. Men nånting är det ju

Jag vet att jag borde ringa min tandläkare... Ska bara ta mig mod till det. Saken är den att det är min moster som jag gillar jättemycket men det känns som att jag utnyttjar henne och bara pratar med henne när mina tänder krånglar

Jag är fånig, jag vet... Men har ju en historia med mycket krångel och operationer vad gäller tänder. Och är ärligt talat lite rädd.
Jag vet att jag låter som en treåring... Men allt känns bara skit, så är det. Och jag behöver verkligen all energi jag kan få nu när mina nya kurser börjar och jag ska läsa mer än 100 %
Blä