Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*krama på lite över skärmen*
Har du ringt VC än? T.ex. lågt Hb eller B-vitaminbrist kan ge så himla skumma symtom, se till att få en tid bokad så du får utesluta de där lättfixade sakerna på en gång!
Man får känna sig ynklig ibland, speciellt när man mår sådär.
Säger som tassen: boka tid på VC utöver tandläkaren. Om inte annat är det skönt att få veta att man har okej värden.
Bara att ringa och säga att du vill kolla dina blodvärden eftersom du känner dig trött och orkeslös, så får du komma in och ta ett blodprov![]()
Tack, detsamma till dig! Det suger att inte må bra![]()
@zassoo, Det kan ju säkert vara något så "simpelt" som tanden som spökar, hade du inte känt av den lite nu sista tiden? Jag hade lite problem med att min rörde på sig förra vårvintern, förvisso i samband med en förkylning, men jag mådde verkligen piss. Jag mår piss om jag får en förkylningsblåsa i munnen på ett olämpligt ställe som gör ont hela tiden också. Det påverkar liksom hela mitt allmäntillstånd.
För övrigt är det ungefär så som du beskrev igår som jag känner mig, bortsett från att jag inte är överdrivet trött och inte riktigt heller är mer andfådd än vanligt (skulle jag bli det är det förmodligen för att jag varit så stillasittande hela hösten att min kondition för tillfället inte är något att hurra för), och för mig är det psykiskt. Jag har frågat min sjukvårdsutbildade mamma, som tror att det är en reaktion på stress, och sen har jag framför allt haft det här exakt likadant en gång innan, under gymnasiet, och då berodde det också på stressrelaterad ångest. Hon hade även haft personer inne på jobbet med liknande "symptom" som var högpresterande i skolan/på jobbet och hade stressiga liv. Förra gången gick det över av sig självt när livet lugnade ner sig lite, så jag hoppas det gör det snart igen.
Oh! Då tycker jag att vi bokar in det! Vi behöver ju inte springa ihop runt banan, men att ha någon att umgås med innan och efter är alltid trevligt@_Charlotte_ & @Ninnurur, ja det var läskigt värre. Men gick inte så fort och vi missade trädet som stod i vägen med 30 cm, så det var bra
Fick absolut sig en tankeställare...
@cili, jag vill springa Vårrus!!![]()
Just det! När jag köpte skorna testade jag även en ryggsäck som verkade najs. Provade bara en men den var skön och hade tusen olika förvaringsmöjligheter. Och fin färg.
![]()
Kostnad ca 1100 kr. Någon med erfarenhet av stora ryggor och vad man söker? Är det värt det? Tänkte börja vandra i sommar, har aldrig gått på lång vandring förut. Jag kan inte bära så mycket vikt utan min kille kommer få ta det tyngsta, men med en stor rygga kan jag ju klämma ner volymslukare som inte väger så mycket. Och gott om vatten. Kommer be om hjälp vid köp men vill gärna ha mer kött på benen då!