Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Bara sådär" är väl att ta iJösses, simmade du 3000 meter bara sådär? Det skulle jag aldrig ha ork eller tålamod för att klara av tror jag!![]()
Nämen fy vad hemskt! Åh, jag lider verkligen med dig! Har han varit sjuk och så, eller kom det som en ren chock liksom? Oavsett vad så är det ju fruktansvärt, och ännu värre kan jag tänka mig att det känns nu när du befinner dig utomlands. Massor av kramar och tankar till dig och din familj, säg till om jag kan göra något för att hjälpa!Hade sett fram emot att träna 100% Abs nu ikväll men fick nyss veta att min farfar precis gick bort så kommer nog stanna hemma![]()
Nej vad tristHade sett fram emot att träna 100% Abs nu ikväll men fick nyss veta att min farfar precis gick bort så kommer nog stanna hemma![]()
Beklagar sorgen!Hade sett fram emot att träna 100% Abs nu ikväll men fick nyss veta att min farfar precis gick bort så kommer nog stanna hemma![]()
Skönt att höra att du får sällskap. Även fast det var väntat så blir det ju en chock när det väl sker. Ta hand om dig!
Hade sett fram emot att träna 100% Abs nu ikväll men fick nyss veta att min farfar precis gick bort så kommer nog stanna hemma![]()
Skönt att höra att du får sällskap. Även fast det var väntat så blir det ju en chock när det väl sker. Ta hand om dig!
Usch vad tråkigt @GoLightly! Beklagar verkligen!![]()
Det låter som att det kan bli ett tvång. Kroppen behöver ju vila också! Det är inte bra att träna varje dag. vet visserligen inte vad du menar med träning, det kan ju vara så olika. Vad hade du tänkt dig för schema/rutiner?Funderar på om jag ska våga sätta ett nytt mål gällande träningen.
Att nå i snitt 30 min träningstid per dag (förutsatt att jag inte åker på några längre sjukdomar eller skador). Än så länge ligger jag över det, och att försöka hålla uppe ett mål är ju alltid sporrande och motiverande. Frågan är bara om det kommer leda till att det känns som ett tvång?
Så härligt det låter. Blir rejält avundsjuk. Vill också galoppera i snönJag har ridit igen!I tisdags var det premiär i ridhuset och igår red jag ute på vår stora ridbana i djupsnö med pållen. Sååå roligt tyckte han och ville gärna busgaloppera, men det får nog faktiskt vänta några dagar till så att matte hinner känner sig varm i kläderna igen. Hade inte ont någonstans av ridningen i alla fall och det kändes på det hela taget enormt bra och roligt att vara tillbaka i sadeln.
Imorse var jag på blodcentralen för kontroll. Hade tydligen lite låga järnvärden sist jag gav blod i november så fick fler järntabletter med mig hem.
Var det skönt med en vilodag eller blev du rastlös?Idag blir det vilodag! /ninnurur som vaggar omkring som en gravid pingvin med skavsår, typ.![]()
Jag har ingen aning alls om vad det kan vara, hoppas bara att det inte är något allvarligt. Förhoppningsvis går det över snart!Jag har ont
Tror jag har gjort illa ett muskelfäste ungefär på insidan av knät (hoppas innerligt att det inte är någon menisk eller sådant skit). Men det sitter liksom precis nedanför ledkapsel på insidan av högerknät. Uppfattar det som svullet, det gör ont när jag rör mig och om jag trycker lite lätt på det stället. Men det gör inte ont vid leden. Borde väl bara vara ett irriterat muskelfäste. Eller?
Beklagar sorgenHade sett fram emot att träna 100% Abs nu ikväll men fick nyss veta att min farfar precis gick bort så kommer nog stanna hemma![]()