Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaah ett stort skrovmål på bk för att öht ha energi att hitta min tågperrong nu.man gör så bra val ibland på resor. Jag har ätit lagat mat typ tre gånger hemma de senaste veckorna (känns det som och sanningen är verkligen inte långt därifrån). Känns stabilt.
Om man ska försöka vara positiv, så kan det ju bli bättre då! Ibland behöver man skräpmat också, och du är ju aktiv så jag tror inte det är så farligt!
Just nu ser det vansinnigt mörkt ut@cili
Jag lider som fan med dig!Du och dina knän har ju varit en följetång här i Beachtrådarna.
Vad kostade cykeln? Får du nåt alls från försäkringsbolaget, tro? Hjälper gärna till och sponsrar en ny hoj!
Håller även med @Niyama att bygellås är det absolut bästa. Det finns tyvärr inga vajerlås som är godkända försäkringsmässigt (mig veterligen, det var några år sedan jag var i branchen så det kan ha kommit något nytt) utan det är bygellås eller ramlås som gäller.
Något som är väldigt roligt är att det har börjat hända lite saker i kroppen, provade en klänning idag som jag inte har kunnat använda på några år, och nu är det inte långt kvar innan den sitter som den en gång gjorde!Det var lite häftigt faktiskt.
14 kilometer promenad idag.
Avslutade med en halv påse stjärnor, en halv flarra rödvin och 30 gram mörk choklad.
![]()
Låter härligt
Själv avslutade jag dagen med mackor och öl till middag eftersom jag hade glömt handla både mat och vatten (sånt som händer när sambon är borta...) Inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men ok ändå![]()