Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad roligt det låter! Jag får alltid sånt grymt ridsug när jag går in på bukefalos, saknar stall-livetIdag är sista ridningen för den här terminen, vi ska hoppa bana![]()
Idag är den värsta dagen hittills med den här skadan. Tar inte ett steg på vänsterbenet utan kryckor, för det känns som att någon karvar i benet med kniv.
Trots att det är 2,5 dygn sen det inträffade blöder det igenom kompresserna fort. Tar jag av lindor/kompressionsstrumpa så känns det som att benet håller på att spränga sig själv inifrån. Fy fan vad jag önskar att det här aldrig hänt. Smärtan är värre än allt jag tidigare upplevt.
Ridningen gick skitkasst, haha! Hästen stannade på varje hinder men jag åkte inte av iaf![]()
Idag är den värsta dagen hittills med den här skadan. Tar inte ett steg på vänsterbenet utan kryckor, för det känns som att någon karvar i benet med kniv.
Trots att det är 2,5 dygn sen det inträffade blöder det igenom kompresserna fort. Tar jag av lindor/kompressionsstrumpa så känns det som att benet håller på att spränga sig själv inifrån. Fy fan vad jag önskar att det här aldrig hänt. Smärtan är värre än allt jag tidigare upplevt.
I wishSå jäkla tråkigtdu har mina sympatier! Hoppas det börjar kännas lite bättre snart.
Men blä, hoppas att det snabbt blir bättre så du slipper ha det sådär jobbigt!Idag är den värsta dagen hittills med den här skadan. Tar inte ett steg på vänsterbenet utan kryckor, för det känns som att någon karvar i benet med kniv.
Låter ju fantastiskt! Kan bli smått tokig på alla dessa halvpålitliga och obekväma jävla grejer det ska krånglas med en vecka i månadenOch för övrigt, detta kanske kan höra till "hälsa" i alla fall, och jag får ofta lusten att berätta för folk om denna sjukt smarta grej: menskopp! Hur många här använder det/har provat? Jag köpte nog min första menskopp för kanske... 5 år sen och har varit jättenöjd med den fram till för någon månad sen då jag råkade glömma den på plattan när jag skulle koka den (desinficering) och ja, den blev lite bränd. Köpte nu en ny på apoteket och denna är ju ännu bättre! Mjukare och lättare att sätta in och ta ut
Man kan bada med den utan problem, sova med den i och jag tömmer den bara morgon och kväll + att den är inte så jäkla uttorkande som typ tamponger.
Dessutom mycket mer miljövänlig än en massa bindor och tampongerBättre på alla sätt helt enkelt
Ok, lite krångligt i början innan man får in tekniken på att sätta in/ta ut bara
*TIPS*
Vad rekommenderas for lopskor till en san som mig? Jag springer lite da och da men inga langre strackor och vill kunna anvanda samma skor till pass pa gymmet, langpromenader och sa vidare. Lagger helst inte mer an 800-1000 kr. Har ett par Asics Gel Kyano 18 just nu men sprang lerlopp idag, sa de ar "lite" ledsna![]()
Vad rekommenderas for lopskor till en san som mig? Jag springer lite da och da men inga langre strackor och vill kunna anvanda samma skor till pass pa gymmet, langpromenader och sa vidare. Lagger helst inte mer an 800-1000 kr. Har ett par Asics Gel Kyano 18 just nu men sprang lerlopp idag, sa de ar "lite" ledsna![]()
Jo, det är koppeltvång den här tiden på året. Brottsrubriceringen är numera både vållande till kroppsskada och brott mot lagen om tillsyn av hund och katt. Hoppas innerligt att det inte läggs ner.Laste precis om vad som hant @cili, usch vad ledsen och upprord jag blir for din skull! Jag tror knappt att jag vet nagon som haft sa mycket olycka och besvar som duSkickar allt stod och krya pa dig-halsningar jag bara kan och hoppas att hundagaren far vad han tal i slutandan! Hur ar det med koppeltvang i Sverige, rader inte det overallt? Skulle han inte pa nagot vis kunna fallas for att bryta mot det i sa fall, om inget annat?