Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gärna även tips på friluftsbyxor och regnbyxor som är tunna, lätta men tåliga och bra! Måste skaffa byxor helt i stretch istället för nuvarande som bara har lite stretch i höft, rumpa och knä. Finns det stretchiga rengbyxor?
Houdini. Har vandrat massor i mina i sommar och de känns inte så tåliga men de är det. Väldigt lätta och stretchiga. Vet inte hur regnbyxorna är dock.
Vilken modell har du? Såg att det var rea på Motion Light nu, kanske värt att ta sig en titt på dem. Har annars ett par fodrade från Tierra som är supersköna men jag tyckte deras tunna var så otroligt tunna, bra sommarbyxa säkert men framåt hösten kanske lite väl enkla.
Har Liquid Rock som är superlätta och luftiga. Relativt slitstarka men definitivt inget skydd mot väta, torkar dock på nolltid. De andra hittar jag inte på hemsidan, de är äldre. Gissar att det är liknande Motion, lite varmare än Liquid och lite skydd mot väta. Dock väldigt smidiga. Houdinis byxor brukar passa min kroppsform så bra (ganska stora lår och breda höfter).
Igår fick ponnyn flytta ner till en hage där vi parkerar bilarna, eftersom hon ska börja vänjas in med den hästen som hon ska gå med i höst sen. Det är egentligen den andra hästen som är "problemet" eftersom den är ganska jobbig för ägarna att ha med andra hästar, men min kan inte gå med någon av de andra i vinter då de andra behöver mycket mat och min inte kan gå på fri tillgång, så detta är lite sista chansen för båda två. Jätteskönt om de kan ha sällskap av varandra, ägarna är underbart trevliga och hjälpsamma också, så jag håller tummarna. För att inte tala om att jag är lycklig som ett litet barn på julafton för att slippa promenera en timme för att hämta hästen i hagen.
En timme? Jösses! När jag hade 200m till hagen brukade jag rida dit hästen barbacka i grimma för att slippa gåIgår fick ponnyn flytta ner till en hage där vi parkerar bilarna, eftersom hon ska börja vänjas in med den hästen som hon ska gå med i höst sen. Det är egentligen den andra hästen som är "problemet" eftersom den är ganska jobbig för ägarna att ha med andra hästar, men min kan inte gå med någon av de andra i vinter då de andra behöver mycket mat och min inte kan gå på fri tillgång, så detta är lite sista chansen för båda två. Jätteskönt om de kan ha sällskap av varandra, ägarna är underbart trevliga och hjälpsamma också, så jag håller tummarna. För att inte tala om att jag är lycklig som ett litet barn på julafton för att slippa promenera en timme för att hämta hästen i hagen.