Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag sommarlov![]()
Nu har jag sommarlovDet är så efterlängtat, jag känner mig sliten. De första tre veckorna ska jag bara vara hemma och har absolut ingenting planerat, så underbart! Det blir väl lite spontanutflykter och sånt men mest vill jag bara varva ner riktigt ordentligt och göra vad jag känner för
Benen känns riktigt trötta, jag vet inte alls varför. Känns de fortfarande så när vi åker på tävlingen så får jag gå runt banorna. Det viktiga är ju ändå att öva på orienteringen, det behöver inte gå fort. Och kroppen måste hålla.
Och födelsedag på det, grattis till båda delarna och njut alldeles extra av dagen!
Angående semesterplaner och nedvarvning så ber jag att få citera mitt rättesnöre i livsfrågor, Nalle Puh: "Underskatta inte värdet av att göra Ingenting, av att bara ströva omkring alldeles ensam, lyssna på saker man inte kan höra och bara ha det bra." (Det är i alla fall något som jag själv ser fram emot när min semester infaller till midsommar.)
Nu har jag sommarlovDet är så efterlängtat, jag känner mig sliten. De första tre veckorna ska jag bara vara hemma och har absolut ingenting planerat, så underbart! Det blir väl lite spontanutflykter och sånt men mest vill jag bara varva ner riktigt ordentligt och göra vad jag känner för
Benen känns riktigt trötta, jag vet inte alls varför. Känns de fortfarande så när vi åker på tävlingen så får jag gå runt banorna. Det viktiga är ju ändå att öva på orienteringen, det behöver inte gå fort. Och kroppen måste hålla.
Rörelse efter bästa förmåga, försöka sträcka på ryggen istället för att böja den och stabilitetsträning. Det är vad jag lärt mig de senaste veckornaGrattis på födelsedagen @zassoo!Och vilket härligt Nalle Puh-citat, @Lillgrådis!
Här har det hänt igen. Jag lyfte dottern och det smällde till i ryggen. Vi var på studsmattan och jag segnade ner, lade mig i princip i framstupa sidoläge och grät av smärta. Dottern försökte trösta mig, men snart hade hon - på småbarns vis - tappat fokus på mig och började hoppa runt mig istället. Jättekul tyckte hon, aj aj aj tyckte jag. På något sätt tog jag mig ner och in och ligger nu med benen högt i soffan. Vi som skulle röja och storstäda i dag!Och jag hade ju tänkt springa i kväll.
På tisdag ringer jag sjukgymnast. Det här funkar inte längre.