Är förresten rätt nöjd med att klara att stå emot läsk de senaste veckorna. Det är vanligtvis en av mina laster och väldigt onödigt socker/kalorier. Men jag har valt vatten eller möjligen smaksatt mineralvatten istället. Stort steg för mig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sprungit ett riktigt grisepass idag! Så sjukt jobbigt, haha. Så jävla backigt att vi knappt pallade, jag och springsällskapet. Men grymt gött att ha sällskap, så det var kul!![]()
Grisepass är nåt helt annat för mig
Mvh islandshästmänniska
Grisepass är nåt helt annat för mig
Mvh islandshästmänniska
Haha, det förstår jag!
På tal om Islandshästar blir det min motion på söndag. Fyra timmar turridning!![]()
Jag har varit helt off sedan jag kom hem för snart en månad sedan. Trött, stressad och inte mått speciellt bra. Det har tagit emot att ens åka till stallet (men när jag väl är där är det kul), jag har bara velat ligga på soffan och stirra ut i luften.
Men! Nu börjar jag känna mig fit for fight igen. Hade tänkt gå ut och springa på morgonen men när jag väl vaknade var det närmare trettio grader och full solGör ett nytt försök imorgon!
Jag är sugen på att införskaffa mig någon form av aktivitetsarmband(?), har ni några tips? Jag vill att den ska mäta antal steg, distans och tiden man rört sig, och det antar jag att de flesta kan. Gärna att den tål en promenad i regn, och att den överlever ett stalliv. Att den går att koppla till mobilen skulle nog också vara bra.
Ni som använder FMTK-appen, vad har ni för telefoner? Jag har en några år gammal android och den hävdar att enheten inte är kompatibel med appens version?!![]()
Jag som såg en perfekt hjälp till att hitta tillbaka till lite motivation och disciplin. Har ni några andra tips på app om jag nu får acceptera att den inte gillar min telefon?
edit 1: den betyder alltså FMTK
edit 2 (samt sidospår): jag borde egentligen köpa en ny telefon, eftersom min har lite problem. Men ska försöka härda ut tills jag är hemma i Sverige nästa gång, vilket blir typ i december.
Jag har Fit bit charge. Använt den dygnet runt sen mitten av januari![]()
Är du nöjd med det? Är det skönt att bära och så? Är batteritiden bra? Jag läste att folk med nickelallergi reagerat på dem, men det kanske gäller alla märken?![]()