Idag blir det ingen värre träning eftersom jag kört två dagar i rad. Det får bli långpromenad med hunden och ett träningspass med hästen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veckans tredje joggingpass avklarat. Så jag var ute alla tre gångerna jag skulle den här veckan. Nästa pass ska jag springa 5 kilometer. Jag har aldrig sprungit så långt någonsin i mitt liv. Men jag tror det kommer gå. Känns som jag kan springa hur länge som helst Springer SJUKT långsamt. Typ 6,5 km/h. Alltså promenadtempo. Men så fort jag springer snabbare så känns mina ben som bly.
Men snart börjar det väl bli dags att jobba på tempot också och inte bara distansen. Vet inte om jag är så sugen på att springa kistaloppet på 100 minuter.
.Jag skulle springa i helgen, men jag gjorde aldrig det. Ska försöka ta mig ut en sväng idag. Red dressyrträning igår i alla fall, så jag har inte varit helt stilla!
Aaaah alltså det är kaos.
Jag har nu officiellt bytt bostadsort. Och det är så fantastiskt skönt så ni anar inte!! Jag har gått från att snitta 500 mil i månaden i bil, till att i stort sett bara cykla. Vardagsrörelsen har alltså blivit mer, och jag har även bytt ut hela "jobba, sova, isolera mig i lägenheten med datorn" till att jobba lite grand på en ny plats där alla är trevliga, umgås med människor i stort sett varje dag, vistas utomhus utan att känna att jag "tvingar mig ut för att det är något jag borde". En bättre levnadsstandard för mig helt enkelt.
Det som är en katastrof just nu är matbiten. Tre månader av totalt tiltade rutiner har inte bara förstört min förmåga att se vad som är vettiga rutiner, utan också kastat omkull alla former av matrutiner. Jag har två vänner som mer eller mindre bjuder mig på mat hela tiden för att "få i mig något vettigt". Och det stämmer ju, för hade inte andra petat på mig så hade jag levt på kaffe och piggelin. Därför tränar jag inte heller, och kommer inte att göra förrän jag vänder rutinerna rätt.
Idag har jag i all fall fått i mig vettig mat till frukost (i stället för chips och cola zero som det blev häromdagen)
![]()
Jepp, och veganska marshmallows en väldigt god lunchChips och cola är en väldigt god frukost![]()
Jepp, och veganska marshmallows en väldigt god lunch![]()
Ja, åt hallonglass till middag i lördagsNej men fy! Marshmallows vill jag inte haMen glass med chokladsås är en god middag
![]()
Första gången jag köper den, den var helt okejDet finns alltså folk som på riktigt köper Sheese?Började tro att butikerna bara hade de i hyllorna för prydnad.