Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har mer tid nu när jag har semester så har faktiskt klarat träna 2-3 dagar i veckan plus löpning, ridmin och promenader i snart fyra veckorHur det blir när verkligheten kommer ikapp med jobb och dagis är en annan femma
Men nu har jag börjat och hoppas jag kan ta mig tid 20 min två dagar i veckan för styrketräning även sen.
Samma här! Det är skönt att ha kommit igång på semestern. Jag tror på oss.Jag planerar att träna tre gånger i veckan utöver stallet. En dag styrketräning, två dagar löpning. Kanske går att springa med hästen, älskar när man kan slå två flugor i en smäll!
Samma här! Det är skönt att ha kommit igång på semestern. Jag tror på oss.Jag planerar att träna tre gånger i veckan utöver stallet. En dag styrketräning, två dagar löpning. Kanske går att springa med hästen, älskar när man kan slå två flugor i en smäll!
Herregud, när blev det torsdag!?Träningen denna vecka har hittills bestått av två styrkepass och ett kort löppass. Gått en del också, i vanlig ordning.
Körde med PT i tisdags, knäböj och benpress stod på schemat. Lyckades nästan knäböja 90 kg, men fick nöja mig med 85 kg. Benpress hade jag aldrig testat förr så det blev mer prova-på än köra max.
Idag blev det lite marklyft, hade ont om tid så jag fokuserade inte så mycket på att maxa utan tänkte bara på tekniken. Lyfte 85 kg både en och två gånger med en teknik jag var riktigt nöjd med. När jag lyfte 90 kg med PT så var tekniken enligt honom helt godkänd, men med room for improvement.
Imorgon ska jag kanske jogga en sväng eller bara myspromenera med ongen i barnvagn. Det är lite rörigt i skallen och smärtsamt i hjärtat just nu, så vi får se vad energin räcker till.