Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är bara hur man får den att sitta kvar utan att halka ner?En "tub" av fleece att trä över, kan det vara något? Ger ju inget stöd utan bara för värme då.
Freudiansk felsägning...Jag har avklarat dag 4 på Empower.
Fan, Reboot verkar ju också kul!
Mudd!Frågan är bara hur man får den att sitta kvar utan att halka ner?
Idag var dag 1 av yoga campLite tungt på handlederna men det gör ju inte ont utan jag behöver bara bygga upp styrkan. Känns spännande med den mentala, meditativa biten med affirmationer/mantran som ingår - idag "I accept".
Har ridit idag också. Hade en kompis med förra gången som filmade och då fick jag sanningen slängd på mig - jag är nog inte så duktig som jag trorHaha. Men det är bra faktiskt. Man behöver ju inte vara duktig på allt. Och jag fortsätter ju öva
Och hästen får i alla fall motionera
![]()
Frågan är bara hur man får den att sitta kvar utan att halka ner?
Nära nog idag, visserligen konstsnörundan vid stadion men jättefina spår, och solsken. Ganska mycket folk att trängas med, längtar tills det blir spår uppe på myrarna!En perfekt, solig, lagom kall vinterdag med bra spår är verkligen helt gudomligt![]()
Av den ridning du visat tidigare så har du en jättefin sits, så jag tror inte alls att det är så illa!
Har både vanliga och backontrack, men det gör ont p.g.a. tryck på muskelfästen iställetDet är det som känns så hopplöst, att mina knän är så galet känsliga för både minusgrader och tryck. Främst gäller det ena knät dock, så även när det krånglar kan jag ju ta mig fram med kortare steglängd på det, men det är ju inte skönt alls
Får uppfinna nån knävärmare som kan sättas fast en bit upp på låret, hänga sladdrigt över knät och sen fast mitt på vaden
Ska dock testa med underställ och se om det kan hjälpa lite, det sitter ju inte åt på samma sätt![]()
Frågan är bara hur man får den att sitta kvar utan att halka ner?
Det är samma som jag har. Funkar helt okej när jag är inne och/eller inte går runt så mycket, men annars blir trycket för stort på fästena. Att bara ha ett sånt resår-kardborrefäste lär dessvärre glida nerMeen då.. dumma knä!
Kanske något liknande som Back on Track har på en variant:
![]()
Jag har den varianten och den är bra!
men en ny instalista kanske vore nåt?![]()
Jag brukade skriva upp nån påhittad sträcka där, baserad på ungefär hur långt jag brukade hinna rida på motsvarande tid ute. Nån gång drog jag bara till med nåt för att ha något att skriva i. Använder ändå inte ridsträckorna i min statistik, så det spelar ju ingen större roll dåÅret har börjat starkt med yoga varje dag varvat med promenader och ridning! Känner träningsvärken komma smygande... Ska sätta igång med gruppträningspass igen när jag börjar jobba på torsdag.
Hur gör ni som loggar ridning på endomondo med distansen? Tänkte jag skulle skriva upp ridningen för skojs skull denna månaden men jag har i gen aning om hur långt man kommer på ex 45 minuter dressyr i ridhuset... Onödigt av dom att man måste skriva in det tycker jag.