Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heeej!Jag har allt smygkikat lite på vad ni haft för er, och suktats! Men det är rätt coolt att bygga en bebis med sin egen kropp också.
Du verkar vara i grym form nu!
Hej på er!
Det var sorgligt länge sen jag var aktiv i den här tråden. Just för tillfället ser min beach-status ut på följande sätt:
![]()
I vecka 37 nu och, tja, rund är ju också en form.Jag längtar dock tills jag får tillbaka min kropp och kan börja träna ordentligt! Bara tre veckor kvar nu, så nu slutspurtar vi, jag och magen.
Jag läser om er träning och blir så inspirerad! Ni är grymma!
Fint att se dig här igen!och så himla kul att du snart har en liten knodd!
Följer dig i föräldratråden iofs, men roligt att du skriver här med!![]()
Förresten, när ni äter havregrynsgröt, vad har ni på då? Jag har alltid äppelmos men man tröttnar rätt fort![]()
Blåbär och kanel tycker jag är supergott!
Idag ska jag på massage
Innan det tänkte jag få till en sväng på cykeln. Har dock träningsvärk i så gott som hela kroppen, för att jag suttit och spänt mig i några timmar i soffan (tentastress är jättekul. not.) Så snacka om att det kommer bli skönt att först mjuka upp det med lite träning och sen hos massören.
Min träningsplan för veckan är att inte ha någon plan. Vill inte lägga ännu mer stress eller press på mig själv, så det får bli som det blir. Mest troligt blir det dock minst två cykelturer till utöver idag. Det vore skönt att få till något styrkepass också, men det får bli som det blir med den saken.
Vad har ni för träningsplaner den här veckan?
Fick presentkort på massage av mina barn i morsdagspresentTänkte boka tid hos kiropraktor för han dra rätt mig lite och släppa på troliga låsningar mm och sen ta en go massage!
Förresten, när ni äter havregrynsgröt, vad har ni på då? Jag har alltid äppelmos men man tröttnar rätt fort![]()