Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här veckan har jag kört fyra rejäla pass styrketräning och gått nästan 95 000 steg. Har snittat på nästan 100 aktiva minuter per dag (till aktiva minuter räknas längre promenader och styrketräning). Har bland annat gått till eller från svärföräldrarna fyra gånger, en promenad på ca 9 km. Mycket nöjd!![]()
Hoppar in i den här tråden!!
I lördags joggade jag 22 minuter plus 5 min promenad för uppvärmning och 5 min nedvarvning. Kändes asbra utom lite ont i benen efteråt (jobbar på att förbättra löpsteget så jag kanske slipper det). Kondisen har dock förbättrats avsevärt, från försoffad till att kunna springa ett par km innan jag blir flåsig så jag är stolt!!!
Igår blev det först promenad till sommarhagen och pumpa vatten ca 20 min, sedan på kvällen styrketräning. Kutade upp två gånger uppför monstertrappan (dvs 2x100 trappsteg) som uppvärmning. Sedan marklyft, Latsdrag och militärpress. Kör jättelåga vikter eftersom jag inte styrketränat så mycket senaste året så exakta kilon går vi inte in på![]()
Hoppar in i den här tråden!!
I lördags joggade jag 22 minuter plus 5 min promenad för uppvärmning och 5 min nedvarvning. Kändes asbra utom lite ont i benen efteråt (jobbar på att förbättra löpsteget så jag kanske slipper det). Kondisen har dock förbättrats avsevärt, från försoffad till att kunna springa ett par km innan jag blir flåsig så jag är stolt!!!
Igår blev det först promenad till sommarhagen och pumpa vatten ca 20 min, sedan på kvällen styrketräning. Kutade upp två gånger uppför monstertrappan (dvs 2x100 trappsteg) som uppvärmning. Sedan marklyft, Latsdrag och militärpress. Kör jättelåga vikter eftersom jag inte styrketränat så mycket senaste året så exakta kilon går vi inte in på![]()
Välkommen!!![]()
Välkommen till trådenGrymt jobbat
![]()
![]()
Tack!!!Känner mig glad att det blir resultat! Sen skulle det inte direkt vara skadligt för mig att gå ner några kilo men vågen står tyvärr blickstilla!
Men jag får väl köra på och glädjas åt att jag blir starkare och snabbare!
![]()
Jag skulle säga att du tänker helt rätt, fokus på träningen och att bli starkare/snabbare etc och sen är vikten sekundärOch det är ju i början man ser som allra mest resultat snabbast vilket är så jäkla kul
"Sweet noobie gains" som de säger i Styrkelabbets podcast
![]()
Jag har precis börjat med crossfit och haft fyra fantastiska månader där jag blir bättre i allt hela tiden, förväntar mig att detta kommer stanna av snart så man får njuta fullt ut medan man kan
![]()