Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jösses, vad är det för en jäkla arbetsplats du jobbar på egentligen @Kiwifrukt? Det verkar ju osa kaos över hela stället! Finns det någon möjlighet alls att gå upp i tid på det andra jobbet tids nog, eller kan du kanske börja se dig om efter ett annat deltidsjobb istället för butiken? Sådär mycket strul och brist på ledarskap ska du ju inte behöva stå ut med!
8 km cykling blev dagens motion, bättre än inget! I och för sig vägdes det upp av brunch bestående av nybakade bullar, scones och fruktsallad, och ikväll ska jag på vinprovning, men i alla fall!Börjar komma in i riktigt semester-mode nu och det ska bli så skööönt att inte bry sig om någonting i typ två veckor. Aaah bara några dagar kvar nu!
![]()
Har för övrigt just sett att det jobb jag vill ha kommer inte gå att söka förrän i augusti, besked i september och med start antingen i november och december. Det innebär att jag kommer vara ledig hela juli och augusti och sedan hoppa på en riktigt intressant högskolekurs som jag läser bara för att få extra poäng ifall jag inte får den tjänst jag vill ha direkt. Med andra ord kommer jag ha det rätt lugnt och skönt i rätt många månader nu, vilket känns så jävla gött! De senaste fem åren har det hänt SÅ mycket, jag har bara varit ledig heltid med dottern i totalt fyra månader och jag ska verkligen njuta av att inte behöva lägga två strån i kors de närmsta två månaderna.![]()