Behöver namntips!

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

smulis27

Nu behöver jag er brainstormningshjälp! Vi fick ju igår reda på att vi väntar en gosse (har dom sagt fel har jag ett namn klart, blir det en tös ska hon heta Freya) och vi behöver tips på namn.

Namnet bör vara lätt att säga och stava, både på svenska och engelska. De bör dessutom inte sluta på S då det går väldigt illa ihop med vårt efternamn.

Så, fläska nu på med era snyggaste namn!
 
Sv: Behöver namntips!

Jag gillar Philip, kan ju även stavas Filip. Slutar inte på s och funkar både på svenska och engelska.
 
Sv: Behöver namntips!

Jag röstar som vanligt på Simon. :love: Annars är jag faktiskt svag för Mikael också. :o
 
Sv: Behöver namntips!

Kunde inte låta bli när jag kikade runt och hittade dig här...
Mitt favoritnamn (utöver Simon) är Tristan. Fast William och Alexander är bra namn också.

Ha det!
 
Sv: Behöver namntips!

Vänta tills den lille kommer ut, de kanske inte är någon av namnen du har bestämt dig för som passar ungen! :banana:
 
Sv: Behöver namntips!

Noel
William
Albin
Oliver
Ludvig
Max
Liam
Edvin
Gabriel
Emanuel
Noah
Melvin
Elliot
Benjamin
Alex
Love
Oscar
André
Philip

Hoppas ni fick lite tips!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: MML
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 874
Senast: Roheryn
·
Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 602
Senast: Keb71
·
Juridik & Ekonomi Igår blev jag (nå, min bil med mig i) rammad av en traktor. Jag körde på vår lilla, lilla grusväg och fick syn på mötande ekipage...
2
Svar
25
· Visningar
3 545
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp