Betala playkanal

Lejonelle

Trådstartare
Idag blev jag sur när jag ville se ett avsnitt av en TV-serie som jag missat när det sändes, och det inte var tillgängligt på TV4play med mindre än att man tecknade deras premium-abonnemang. Betalar du för någon playkanal? I så fall vilken?

Istället för att vara sur kan man ju ta steget över till 2013 när det är tekniskt möjligt att själv välja vilka program som ska sändas och vilken tid de ska börja...

Sv: Betala playkanal

Tittar i princip aldrig på någon av de fasta kanalerna, inte ens i playläge. Däremot har jag Netflix som jag kollar på, oftast på paddan.

Jag slukar netflix, och använder hola så jag får hela netflix.
Har haft HBO gratis ett par månader men det gick ut i somras, då var jag inte så engagerad så jag förnyade inte men saknar den så tja...vintern är lång och kall och mörk...

SVTPlay är ett guldkorn, det skulle jag sakna väldigt om det försvann. Nu är jag licensbetalare då så jag har gott samvete när jag tittar på det, men vore det en regelrätt betalkanal skulle jag glatt betala för den då med.

jag har just nu en provmånad gratis på tv4play
jag använder det inte tillräckligt mycket för att betala för det regelbundet utan tar en månad då och då och tittar ikapp det jag vill se.

Vi har ingen fungerande TV-antenn (och parabolen skyms av grannens skog) så det enda vi tittar på tv är via play-kanalerna.

Hola låser upp netflix i andra länder, så man kan titta på netflix USA, England, Canada, Tyskland osv. Hola låser även upp andra kanaler som är spärrade från sverige.

Det är ett insticksprogram till chrome, möjligt att det funkar även på andra plattformar.

Senast ändrad:

Hola låser upp netflix i andra länder, så man kan titta på netflix USA, England, Canada, Tyskland osv. Hola låser även upp andra kanaler som är spärrade från sverige.

Det är ett insticksprogram till chrome, möjligt att det funkar även på andra plattformar.

Tack tack :love:

precis, de har ju gratis månad på tv4, jag hade det också, sen ä r det bara att avsluta innan de tar betalt ;)

vi hade en sån gratismånad i somras också, då när det var en massa mästerskap både inom ridsport (intresse för yngsta dottern) och friidrott (som äldsta dottern brinner för). Då var det maken som stod för det, den här gången jag...

Missade häromveckan Boardwalk Empire, svt får tydligen bara visa den i en vecka, då köpte jag avsnittet på Itunes, billigare om man bara vill se enstaka program.

Om man bara bryr sig om det amerikanska utbudet finns även mediahint som tillägg. Jag tycker att netflix är sååå mycket roligare nu när jag skaffat det tillägget till chrome (tror dock det finns till fler webbläsare... kanske...), tv-serierna är mer uppdaterade. :)

Nyligen börjat betala för kanal5 play för att kunna se Greys Anatomy och Under The Dome bla. Jag tycker det är värt det och det funkar bra :)
Jätteskönt att kunna välja när man vill se och att man får se avsnitten en vecka tidigare än tv :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 117
Hundhälsa Hej. Har en hund med möjlig tonsillinflammation, han dricker enorma mängder vatten, antagligen för att det lenar i svalget. Har fått...
Svar
10
· Visningar
2 636
Senast: Steffe
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu... 67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
47 774
Senast: Artline
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna... 18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka