Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lekolar säljer lösa bilar, men tyvärr inte till privatpersoner...Sonen har tappat bort alla sina bilar till bilbanan. En sån här:
Visa bifogad fil 176100
Går det få tag i nya bilar? Från en svensk återförsäljare gärna, inte Temu eller liknande.
Jag är inte det minsta händigTips om du inte hittar färdiga!
Du är ju händig, du kanske kan göra några själv?
Lösa hjul med axlar finns på hobbyaffärer, mät bredden - fixa fin träbit - färg/ögon/glitter -![]()
Det vore ett alternativ.Lekolar säljer lösa bilar, men tyvärr inte till privatpersoner...
Annars finns en liknande bilbana hos Clas Ohlsson. Fyra bilar + bilbanan kostar 160 kr. I värsta fall?
Vi har en leksaksbutik som säljer begagnade småbilar i stan. Finns säkert fler i andra städer. Eller Blocket/marketplace. Kan se om jag hittar våra gamla så kan jag skicka.Sonen har tappat bort alla sina bilar till bilbanan. En sån här:
Visa bifogad fil 176100
Går det få tag i nya bilar? Från en svensk återförsäljare gärna, inte Temu eller liknande.
Ungefär som med fasadflaggorna. Kanske finns det enbart flaggor att köpa någonstans, men när man går till de "vanliga" butikerna som säljer så tvingas man alltid köpa både flaggstång och flagga. Trots att det väl är rätt sällan som det är något fel på själva flaggstången...Det vore ett alternativ.
Tycker det är konstigt att ingen säljer lösa bilar till privatpersoner.. lite trist.
Sa hon som kan sy precis vad som helstJag är inte det minsta händig![]()
Sy ja, men inget annatSa hon som kan sy precis vad som helst
Jag tror dig inte
![]()
Han springer runt och skriker "Biiiiiilar! Biiiiiilar!"Det är roligare med flera bilar! Så jag tror sonen blir glad![]()
Har du länk till var du köpte bilarna? Saknar också bilar...Bara för att jag beställde åtta nya bilar från dropshippingsite (![]()
) hittade jag de försvunna bilarna i vantlådan. Nåja, de lär väl försvinna igen och nu har jag snart massor med bilar.
Du har pmHar du länk till var du köpte bilarna? Saknar också bilar...