Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

tacktack! visst är han :D
Sotar Murre heter han, ädelt och fint namn va?
e. Itsabrahma ue. Shining Steel fast jag blir väldigt förvånad om du vet vem dom är, för det brukar ingen göra (utom galoppfolk)
han var galopphäst för ett halvår sen lite drygt och skolas numera om till FT-häst:laugh:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Jaså de är din ädla springare som heter sotar murre.. varför startade du inte i helgen?

var fick du tag på honom ?? Gillar han jättemkt, verkar så himla klok o bussig,
 
Sv: Bilder från träning och tävling

vet jag vem du är? Han är halt, troligen gått omkull i hagen och sträckt sig:(
köpte honom av en galopptränare nära Täby, vill inte säga vilken här. Jaa, han är stentuff, men kan vara jäkligt kaxig ibland oxå:D
 
Sv: Bilder från träning och tävling

kl

här är en av alla bilder jag tog på strömsholm förra helgen när det var SM i FT. ingen aning om vilka det är men det vet säkert ni :p
21378669.jpg
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Haha, härlig bild! Du har verkligen fångat uttrycket på bild. :D ("Jag är nog egentligen hopphäst, jag kommer lite nära men jag ska FAN inte vara i närheten av att nudda hindret iaf!" :D :love:)
Jag stod precis där & fotade men när Whiskey är ute så är jag alldeles för nervös för att fota så det blev inte en enda på bild på honom... :angel: Är det okej om jag skickar bilden till hästens ägare?
 
Sv: Bilder från träning och tävling

självklart, det är bara skicka! hade jag vart henne hade jag snott bilden om jag sagt nej :devil: jag har massa fler bilder på massa hästar men bilderna är SÅ stora och jag har redan fullt på pixbox tyvärr. om ägaren vill kan hon maila mig och få orginalbilden istället för en kopierad tråkig kopia :p tror jag har nån bild till på ekipaget men det kanske bara var skräpbilder.
 
Sv: Bilder från träning och tävling

jag har som sagt fler, men bilderna är så otroligt stora att det redan är knökfullt på pixbox och skapar jag ett nytt konto får jag ändå bara upp typ 16 bilder sen är månades uppladdning full. ska se om jag kan välja ut några favoriter när jag kommer hem o ladda upp dem.. om det ens finns några fina.
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Lasse har laddat ute på Runsten inför debuten i lätt klass. Och ojoj, så duktig han var :love:

Galopp

Häck

Upphopp lilla banken
Nerhopp

Upphopp stora
Upp igen
Och så ner:
21386816.jpg

Ett eller två galoppsprång till smalhinder

Ner i det jag för ögonblicket glömt namnet på
Och upp igen

Hopp

Underbart söta, laddade häst:
21386880.jpg


Trappan första
Första igen
Andra:
21386913.jpg

Och sista

Hus
Hus igen

Stock innan vatten
Ett galoppsprång nerhopp i vattnet
Stock i vatten
21386958.jpg


Oxer:
21386967.jpg


Spets

Parkbänk

21386970.jpg

Modern form av galopp?

Avslutar med dike:
21386978.jpg
 
Sv: Bilder från träning och tävling

härliga bilder! :love: lasse ser verkligen glad o laddad ut, ni är ett harmoniskt ekipage. gillar din sits. :bow:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Tack! :bow:
Ja, han tyckte det var jättekul. Jag med! Gjorde rätt vid första försöket varenda gång, snart är han i klass med Sigge :love:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Tack!
Han är anmäld till lätt i Trossnäs i helgen. Tänkte spana in banan och känner jag att det är alldeles för tufft att debutera byter jag till debutant och tar lätt i Baståsen.
 
Sv: Bilder från träning och tävling

härligt det ser ut :d gillar din häst jättemycket, ser "alltid" så glad och busig ut:love:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Det från Naestved
Gammeldags bana med långa galoppsträckor och stora hinder i komplex eller ensamma. Ryttarna var lite stressade.

Hindret är trappa med nerhopp över stock i vatten. Lätt klass.
Trappan ner, styrhinder(ganska smalt på rakt spår) och stock till nerhopp i vatten. Då i 1* klass.

STILL0716.jpg

och ang hoppningen :angel:
debutant 12 språng varav en komb
lätt/cnc1* 13 språng varav två komb
 
Sv: Bilder från träning och tävling

oo, va jag börja längta tillbaka till Runsten nu när jag såg dina bilder!!!
Superfin häst du har:love: btw, sunken road hette hindret:laugh:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Ser härligt ut :love:

Men jag ser inte vem det är av dom, är det den store eller den lille av bröderna ?
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
641
Senast: Lady_S
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
941
Senast: Krumben
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 544
Senast: LiviaFilippa
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 538
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp