Bilder på djuren och er/du

Sv: Bilder på djuren och er/du

ååå vilekn underbar fluffig päls den såg ut att ha :)
en riktig sötnos
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

Agilitytävling i Borås:
Bild057.jpg

Agilitytävling i Sölvesborg:
picture.aspx

Träning:
DSC_5123.jpg

Utställning som junior:
mp1.jpg

Puss :love:
DSC_3577.NEF.jpg
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

Det togs faktiskt en bild på oss idag. Min systerdotter är med på bilden också :)

IMG_3998.jpg


Jag borde väl egentligen dölja mina bleka ben för världen men lägger ut bilden ändå, jämfört med Sally är jag jättebrun :angel:
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

Dig såg jag i Piteå för ett par helger sedan:D
Ni satt bredvid oss vid DP-ringen:p

Här kommer ett par bilder på mig & de mina:
Kiera & jag
28437267.jpg

Gabbi & jag:
20235147.jpg

Tillsammans:
26179070.jpg

Nu ska jag återgå till att förvånas över hur alla ser ut, för inte ser ni ut som jag har trott många av er:o
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

lilltjejen ser proppmätt ut

jätte söt bild
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

Här kommer jag ocj mina sötingar.
Från i våras, hunden längst till höger, en omplacering som jag haft 2 dagar där.
27115867.jpg


Nu i sommar, taget för två dagar sen
I2135806W676H451V20090717T213814Z.jpeg
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

Ja den utstrålar värme och trygghet tycker jag, Zaga har alltid ett vakande öga på Ella.

Just nu ligger Ella och sover i vagnen på gräsmattan, Zaga viker inte en sekund från vagnens sida trots att hon har hela gården att röra sig på.

När Ella vaknar så kommer Zaga in och skvallrar :love:

Knäppa hund ..

tjej_87a: Tack, men jag är kass på att fotografera. Men snart ska Zaga och Ella fotograferas av en bra/duktig fotograf :laugh:
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

Ja den utstrålar värme och trygghet tycker jag, Zaga har alltid ett vakande öga på Ella.

Just nu ligger Ella och sover i vagnen på gräsmattan, Zaga viker inte en sekund från vagnens sida trots att hon har hela gården att röra sig på.

När Ella vaknar så kommer Zaga in och skvallrar :love:

Knäppa hund ..

tjej_87a: Tack, men jag är kass på att fotografera. Men snart ska Zaga och Ella fotograferas av en bra/duktig fotograf :laugh:

De e ju bra att hon alltid vakar över henne :D hon e inte knäpp för de, det e ju bara hennes natut att vaka över henne precis som när dom får egna valpar min hund e lika dan:laugh:
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

kom igen nu upp me bilder de finns säkert hur många som helst som har bilder på er me djuren:D:D:D
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

Här kommer lite bilder på mig och vovvarna!

red048.jpg

Eddie och jag i vintras.

17685_1243198062.jpg

Eddie och jag på freestyletävling.

F%C3%A5ngade%20videor1.jpg

Zonic och jag tävlar agility.
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

puttar upp tråden lite å hoppas på mer bilder
 
Sv: Bilder på djuren och er/du

Eftersom det oftast är jag som står bakom kameran så finns det inte så många kort på mig o vovvarna, däremot på övriga familjen.

22825763.jpg

Dennis o Lasse med Juzzy på en tidig vårpicknick

28347581.jpg

Juzzy, Dennis, Joakim, Ramona o Tindra


26889712.jpg

Joakim dammsuger Juzzy
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Viva
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 393
Senast: Amha
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 225
Senast: Whoever
·
L
Hundträning Hej! Jag skulle vilja ha tips på dom BÄSTA hund böckerna som ni vet! Som är om grund träning och så. Alltså tillexempel hur man får en...
2
Svar
25
· Visningar
2 148
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp