Bildtråd-valpar!

Söta små puppisar alla har :love: :love:

Här är tre dogue de bordeux valpar, 3,5 veckor gamla på kortet!
tikar173.jpg


Och lilla Sanna som valp
ulzana.jpg
 
Här är mina juveler...den ena försvann spårlöst 2002 och den andra fick epilepsi och fick åka till himlen :(
Men söta är dom ändå

bengtss2.jpg
 
Konstigt nog så tyckte Katten det var jätte kul att busa med hundarna. Hon var själv kattunge och klättrade aldrig högre upp, utan "hängde" i trädet och retades med valparna!!
 
Vår Leonberger, fyller 9 månader idag, 6 veckor på bilden

mestur6vnarbild1.jpg



Här är hans kompis, vår andra hund, Isländsk fårhund, när han var lika gammal

valpansikte2.jpg
 
Hur mkt väger lillkillen nu? Våra är ju lika gamla :) Eller ja, min är 11 dagar äldre (Om jag räknat rätt nu :o).
 
lånar en knapp...

En fråga bara.. hur får ni in bilderna så att dom syns i inlägget?? har inte riktigt fattat det :o
 
Kanske rentav Cihuaua? Nu blir jag förvirrad!!! :crazy:
De är lika tibbar när de är valpar (bild 1) men på bild två så står öronen upp och den är mer lik en chihuaua.
På bild 3 så ser den också ut som en tibbe fast med chihuaua storlek och rätt uppstående öron..Hjälp :)
Korsning kanske?? :D
 
Jag tror det är avårt, jag står tex i kö hos flera uppfödare (ifall att....), man får nog räkna med ett år innan man får någon, om man inte kan tänka sig ta någon med mindre skönhetsfel, då kan det säkert bli någon över. Jag tror det är riktigt krig om alla vavvor nu, då jag köpte för 3½ år sen hade jag bara träffat en IRL och det fanns inga reklamer eller nått med vavvor.... Jag letade en månad innan jag hittade min älskling. Nu får man leta jättelänge och betala 2-3 ggr så mkt :eek:
 
Bebben - 7 månader är en härlig ålder :love: Leonberger blir väl inte lika stor och tung som din? Nu kan jag knappt stå gränsle längre över vår "lillkille" när jag torkar tassarna.

Vet inte vad han väger idag. Faktiskt dags att väga, det blir väl framtassarna på en våg och baktassarna på den andra ;) lyfta klarar jag inte längre. Skulle jag gissa ligger han nog runt 45 kg nu, vi får se om det stämmer. Han är ju väldigt gänglig än.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 750
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 006
Senast: mackan
·
Hundhälsa Ni som tycker det är fruktansvärt att ens fundera på att avliva kan sluta läsa.... Jag har en 3 årig tik, mycket stressad för...
Svar
12
· Visningar
5 553
Övr. Hund Förvarnar för en väldigt lång "skriva av sig-tråd".. Vet knappt vad jag ska börja med.. Eller ja, kanske "början" vore bra... Efter...
2
Svar
35
· Visningar
5 385
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp