Bildtråd! Vi som bor i en etta!

Sovalkov
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210519-065157_Instagram.jpg
    Screenshot_20210519-065157_Instagram.jpg
    97,2 KB · Visningar: 407
Från ingången från rätt stor hall med dörren till badrummet som är vägg i vägg med soffryggen som är en dagbädd med riktig madrass o bäddmadrass. Köksö jag köpt själv till höger gjorde köket så mycket bättre och mysigare tycker jag.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210519-065635_Photos.jpg
    Screenshot_20210519-065635_Photos.jpg
    122,3 KB · Visningar: 331
Men så mysigt @mysboll 😍

Jag bor i en etta med sovalkov på 44 kvm med faktiskt stort badrum vilket är sjukt lyxigt. Nackdelen är att man bara får plats med en 90 säng om man vill ha sängbord (vilket jag vill ha) och att det bara är ett litet förråd till. Annars älskar jag den ❤ Saknar att inte få plats med ett skrivbord också bara.

Fick leta som fasen efter bilder 😅

Så mysig!
 
Fönster i sydvästläge och superisolerad lägenhet gör att jag inte behöver använda elementen på vintern (alltid en bit över 20 grader) men tyvärr väldigt varmt på sommaren också 😅
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210519-065643_Photos.jpg
    Screenshot_20210519-065643_Photos.jpg
    150,1 KB · Visningar: 398
Men så mysigt @mysboll 😍

Jag bor i en etta med sovalkov på 44 kvm med faktiskt stort badrum vilket är sjukt lyxigt. Nackdelen är att man bara får plats med en 90 säng om man vill ha sängbord (vilket jag vill ha) och att det bara är ett litet förråd till. Annars älskar jag den ❤ Saknar att inte få plats med ett skrivbord också bara.

Fick leta som fasen efter bilder 😅
Ett tips är en telefonhylla!

Min sovalkov var ju också relativt liten och med snedställt hörn typ så ett nattduksbord kunde jag inte ha. Ärvde en sådan telefonhylla från min mormor som funkade jättebra. Lagom plats för att typ lägga mobil och glasögon på och ett litet fack under för en bok :)
 
Kastar in ett foto från soffdelen, tog ett kort igår.

1EAA0BDC-3E51-4F5C-ADA4-AA28831DCCF5.jpeg

Tidigare hade jag en bäddsoffa här vilket var mkt smart och smidigt. Men schäslongen är perfekt ur en estetiskt synvinkel tycker jag, OCH som synes på fotot är den också väldigt bekväm :D
 
Får jag slänga in en fråga angående hur ni med tvättmaskin i lägenheten gör med tvätt som ska torkas? Några smarta hacks?

Jag bor i hus och har ett rum som jag mest använder till att hänga tvätt i men snart flyttar jag till lägenhet utan sådan möjlighet. Jag har två barn så det blir en del tvätt.
 
Får jag slänga in en fråga angående hur ni med tvättmaskin i lägenheten gör med tvätt som ska torkas? Några smarta hacks?

Jag bor i hus och har ett rum som jag mest använder till att hänga tvätt i men snart flyttar jag till lägenhet utan sådan möjlighet. Jag har två barn så det blir en del tvätt.

Måste du ha tvättmaskin i lägenheten? Jag har alltid använt tvättstugan och då slipper man problemet med blöt tvätt hemma.
 
Får jag slänga in en fråga angående hur ni med tvättmaskin i lägenheten gör med tvätt som ska torkas? Några smarta hacks?

Jag bor i hus och har ett rum som jag mest använder till att hänga tvätt i men snart flyttar jag till lägenhet utan sådan möjlighet. Jag har två barn så det blir en del tvätt.

Den här sortens torkställning rymmer mängder med tvätt och är lätt att vika ihop och förvara under sängen, bakom en dörr eller i en klädkammare. Hade inte överlevt utan i ett par av lägenheterna jag bott i. Finns utrymmet för en hopfällbar klädställning så är det smidigt att komplettera med också.

009548.jpg
 
Så synd! Gemensam tvättstuga är guld värt! Då har jag tyvärr inga råd att ge. Jag har alltid haft gemensamt tvättstuga. Skulle inte ha plats att torka i lägenheten.

Det är inte synd för mig, jag föredrar alla gånger tvättmaskin i boendet. Har bott en massa år med tvättstuga i källaren, jag tyckte att det var superslitigt. Jag föredrar alla gånger att bara kunna slänga in en omgång i maskinen när jag behöver utan att behöva planera. Jag ska flytta till 93 kvadrat så det är ju egentligen ingen panik så sett. Detta blir jättebra, jag vill bara få det så bra och effektivt som möjligt.
 
Det är inte synd för mig, jag föredrar alla gånger tvättmaskin i boendet. Har bott en massa år med tvättstuga i källaren, jag tyckte att det var superslitigt. Jag föredrar alla gånger att bara kunna slänga in en omgång i maskinen när jag behöver utan att behöva planera. Jag ska flytta till 93 kvadrat så det är ju egentligen ingen panik så sett. Detta blir jättebra, jag vill bara få det så bra och effektivt som möjligt.
Det finns ju linor, utdragbara som jag haft i ett boende innan :)
tvattlina-brabantia-45-m-hangyta__624fc3f8-9998-4f55-a073-c21363d48de5.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska flytta och köpa en tvättmaskin till min nya lägenhet. Frågan är om jag ska ha en med inbyggd torktumlare eller inte? Jag har...
2
Svar
30
· Visningar
1 201
Senast: Hoarfrost
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 805
Senast: Acto
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
418
Senast: Trott
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp