Hej!
Det är så att jag och min sambo har bott i hop i ett år nu. (Varit tillsammans 3)
Hans barn är 15 och 19 år.
De är uppväxta i hans hus, som ligger 1 mil till närmsta busshållplats.
(Skogen).
Jag och barnen flyttade 4 mil i från vårat.
Vi vill testa att bo i hop. Har hyrt ut min lägenhet i andra hand. Jag har barnen varannan vecka.
Det har ändå fungerat bra, jag jobbar kvar I samma stad och barnen åker med mig till skolan varje dag.
Men det börjar bli jobbigt för mina barn.
Tjejen är 17, och tycker det är svårt med vänner. Sonen är 7 och tycker det är jobbigt att åka bil 40 min enkel väg, samt att inte kunna ta med kompisar hem.
Har därför bestämt att flytta tillbaka till lägenheten och bli särbo i gen.
Även om jag trivs kanon!
Men vi är båda med på att barnen går först.
Min sambo vill inte flytta från sitt hus.
Han menar på att det är barnens hem och han har allt nära. Jobb och nära naturen/trädgården.
Är mest nyfiken på om någon mer varit i liknade sits? Eller hur det fungerar att bli särbo i gen?
Det är så att jag och min sambo har bott i hop i ett år nu. (Varit tillsammans 3)
Hans barn är 15 och 19 år.
De är uppväxta i hans hus, som ligger 1 mil till närmsta busshållplats.
(Skogen).
Jag och barnen flyttade 4 mil i från vårat.
Vi vill testa att bo i hop. Har hyrt ut min lägenhet i andra hand. Jag har barnen varannan vecka.
Det har ändå fungerat bra, jag jobbar kvar I samma stad och barnen åker med mig till skolan varje dag.
Men det börjar bli jobbigt för mina barn.
Tjejen är 17, och tycker det är svårt med vänner. Sonen är 7 och tycker det är jobbigt att åka bil 40 min enkel väg, samt att inte kunna ta med kompisar hem.
Har därför bestämt att flytta tillbaka till lägenheten och bli särbo i gen.
Även om jag trivs kanon!
Men vi är båda med på att barnen går först.
Min sambo vill inte flytta från sitt hus.
Han menar på att det är barnens hem och han har allt nära. Jobb och nära naturen/trädgården.
Är mest nyfiken på om någon mer varit i liknade sits? Eller hur det fungerar att bli särbo i gen?