Bokmässan 2015

Anna

Trådstartare
Snart (24 - 27/9) är det dags för Bokmässan i Göteborg!

Vilka kommer? Vad ser ni fram emot? Vilka vill träffas? :)
 
Jag tänkte försöka ta mig in någon dag, oklart vilken, men vill gärna träffas om det finns möjlighet :)

Måste dock erkänna att jag har noll koll på årets mässa, men det brukar ju vara trevligt så att ja, jag går dit och tar det som det kommer :up:
 
Jag är sugen på att åka dit! Men har inte bestämt mig helt om jag pallar åka över dagen. Dock brukar ju Swebus stanna utanför precis på ditvägen!
 
Kommer, står i monter dock, men träffas gärna om någon styr upp en träff :) . Har en hel del programpunkter framförallt relaterat till flyktingar och mellanöstern som jag tänkte besöka.
 
Idag smäller det! Hade tänkt gå i helgen bara, men frågade min goa chef igår om det gick bra att jag går tidigt idag och går dit i eftermiddag, och det gjorde det :) Så kl 14 hänger jag på låset. Men kommer att vara där imorgon också, och kanske söndag med om jag orkar :)

@Killaloe och @Fraggel_Tess, har ni bestämt er för om ni ska åka? Såg att du Tess hade fått en biljett, it would be rude not to! ;)

@Cambrie, vilken monter finns du i?

Vore jätteroligt att träffa den som vill!
 
Idag smäller det! Hade tänkt gå i helgen bara, men frågade min goa chef igår om det gick bra att jag går tidigt idag och går dit i eftermiddag, och det gjorde det :) Så kl 14 hänger jag på låset. Men kommer att vara där imorgon också, och kanske söndag med om jag orkar :)

@Killaloe och @Fraggel_Tess, har ni bestämt er för om ni ska åka? Såg att du Tess hade fått en biljett, it would be rude not to! ;)

@Cambrie, vilken monter finns du i?

Vore jätteroligt att träffa den som vill!

Jo jag vet att det vore nästan spöstraff på att inte åka, men jag är så in i bombens trött och förkyld så jag får avstå, men till nästa år bokar jag hotell!
 
Snart (24 - 27/9) är det dags för Bokmässan i Göteborg!

Vilka kommer? Vad ser ni fram emot? Vilka vill träffas? :)
Jag är där på söndag eftermiddag! Vi tänkte försöka se om det går att göra lite nedpackningsfynd i år ;) Egentligen får jag inte köpa några böcker alls med tanke på hur många jag redan har. Men ett par stycken måste jag nog få. Typ.
 

Liknande trådar

Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Halcyon
·
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 160
Senast: lil-sis
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 595
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
904
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp