Bokmässan 2015

Anna

Trådstartare
Snart (24 - 27/9) är det dags för Bokmässan i Göteborg!

Vilka kommer? Vad ser ni fram emot? Vilka vill träffas? :)
 
Jag tänkte försöka ta mig in någon dag, oklart vilken, men vill gärna träffas om det finns möjlighet :)

Måste dock erkänna att jag har noll koll på årets mässa, men det brukar ju vara trevligt så att ja, jag går dit och tar det som det kommer :up:
 
Jag är sugen på att åka dit! Men har inte bestämt mig helt om jag pallar åka över dagen. Dock brukar ju Swebus stanna utanför precis på ditvägen!
 
Kommer, står i monter dock, men träffas gärna om någon styr upp en träff :) . Har en hel del programpunkter framförallt relaterat till flyktingar och mellanöstern som jag tänkte besöka.
 
Idag smäller det! Hade tänkt gå i helgen bara, men frågade min goa chef igår om det gick bra att jag går tidigt idag och går dit i eftermiddag, och det gjorde det :) Så kl 14 hänger jag på låset. Men kommer att vara där imorgon också, och kanske söndag med om jag orkar :)

@Killaloe och @Fraggel_Tess, har ni bestämt er för om ni ska åka? Såg att du Tess hade fått en biljett, it would be rude not to! ;)

@Cambrie, vilken monter finns du i?

Vore jätteroligt att träffa den som vill!
 
Idag smäller det! Hade tänkt gå i helgen bara, men frågade min goa chef igår om det gick bra att jag går tidigt idag och går dit i eftermiddag, och det gjorde det :) Så kl 14 hänger jag på låset. Men kommer att vara där imorgon också, och kanske söndag med om jag orkar :)

@Killaloe och @Fraggel_Tess, har ni bestämt er för om ni ska åka? Såg att du Tess hade fått en biljett, it would be rude not to! ;)

@Cambrie, vilken monter finns du i?

Vore jätteroligt att träffa den som vill!

Jo jag vet att det vore nästan spöstraff på att inte åka, men jag är så in i bombens trött och förkyld så jag får avstå, men till nästa år bokar jag hotell!
 
Snart (24 - 27/9) är det dags för Bokmässan i Göteborg!

Vilka kommer? Vad ser ni fram emot? Vilka vill träffas? :)
Jag är där på söndag eftermiddag! Vi tänkte försöka se om det går att göra lite nedpackningsfynd i år ;) Egentligen får jag inte köpa några böcker alls med tanke på hur många jag redan har. Men ett par stycken måste jag nog få. Typ.
 

Liknande trådar

Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
422
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
649
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
681
Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp