Bonde söker fru 2015

emli

Trådstartare
Har precis tittat på de nya bönderna, och tycker att det verkar vara ett lovande startfält! Jag fick en bättre känsla för de här bönderna än för dem förra året, helt klart.

Den näst sista bonden, Marcus, var ju söt! Och Anders och Stefan var ju härliga personligheter, speciellt Stefan hade ju en stark personlighet och verkade vara sig själv inifrån och ut! Den sista bonden, Olle, verkade också trevlig och mysig!

Har ni några favoriter?

Vilka tror ni att de kommer att följa?

Jag tror på Daniel, Stefan, Pontus och Anders. Ska bli spännande om man får rätt ...
 
Har precis tittat på de nya bönderna, och tycker att det verkar vara ett lovande startfält! Jag fick en bättre känsla för de här bönderna än för dem förra året, helt klart.

Den näst sista bonden, Marcus, var ju söt! Och Anders och Stefan var ju härliga personligheter, speciellt Stefan hade ju en stark personlighet och verkade vara sig själv inifrån och ut! Den sista bonden, Olle, verkade också trevlig och mysig!

Har ni några favoriter?

Vilka tror ni att de kommer att följa?

Jag tror på Daniel, Stefan, Pontus och Anders. Ska bli spännande om man får rätt ...
 
Vet inte om jag har lagt in detta i rätt forum, men i så fall får ni upplysa mig om var jag ska lägga in det ...
 
Har precis tittat på de nya bönderna, och tycker att det verkar vara ett lovande startfält! Jag fick en bättre känsla för de här bönderna än för dem förra året, helt klart.

Den näst sista bonden, Marcus, var ju söt! Och Anders och Stefan var ju härliga personligheter, speciellt Stefan hade ju en stark personlighet och verkade vara sig själv inifrån och ut! Den sista bonden, Olle, verkade också trevlig och mysig!

Har ni några favoriter?

Vilka tror ni att de kommer att följa?

Jag tror på Daniel, Stefan, Pontus och Anders. Ska bli spännande om man får rätt ...

Jag tycker att det ska bli otroligt roligt att följa Stefan, eftersom jag tidigare kände honom mycket väl! Han är den mest godhjärtade person jag någonsin träffat, och han är (eller var då när han fanns nära inpå mitt liv) precis som han utger sig för att vara och den bild man fått av honom hittills i tv-rutan stämmer mer än väl! :love:

Har aldrig följt Bonde söker fru tidigare, men i år blir året det händer! Som jag fattat det så får inte alla bönder vara med, utan det sker någon form av gallring (hur i så fall?), men Stefan är den av bönderna som kommer att göra bra tv! :p
 
Ja nu kör vi:D

Tusen brev känns helt sanslöst, kommer ihåg första säsongen där han Marcus fick typ 2-300 brev och man tyckte att det var sjukt mycket då!
 
E="Scata, post: 17137517, member: 20338"]@emli @GoLightly @Kiwifrukt @Reville @Sleepan - nu hoppar vi ut i tråden va?! :D

Nästa vecka börjar den spännande höst-säsongen :up:

Såg ni att Pontus hade fått över 1000 brev!!! Hur går man igenom det på ett seriöst sätt :crazy:[/QUOTE]

Haha, brukar jag vara så aktiv i de här trådarna att jag förtjänar en tagg? :D
Ser mycket fram emot första avsnittet! :)
 
Vi har pratat om detta hela dagen på jobbet, ser verkligen fram emot att det ska börja! Missade presentationen av bönderna, är det bara män? Det tycker jag är lite trist, skulle gärna se en mer heterogen grupp!

Jag ska se första avsnittet tillsammans med min bästa vän som utlovat en "bondemiddag" dagen till ära. Vet inte vad detta innebär men är mycket peppad.
 
Ska sitta bänkad ikväll :). Jag brukar ha svårt att hinna se avsnitten när de sänds och därav kan jag nästan aldrig kolla i trådarna för då riskerar jag många spoilers. Brukar kolla på play lite senare. Men ikväll hinner jag se! :D
 
Ska sitta bänkad ikväll :). Jag brukar ha svårt att hinna se avsnitten när de sänds och därav kan jag nästan aldrig kolla i trådarna för då riskerar jag många spoilers. Brukar kolla på play lite senare. Men ikväll hinner jag se! :D

Det är det här som brukar vara mitt problem också, men ska verkligen försöka se dem vid rätt tillfälle i år!
 
Vad tyckte ni andra?

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Saknar tyngd men o andra sidan så hinner man kanske inte så mkt på 45 min. Kändes mest som "rörigt" på något vis.
 
Vad tyckte ni andra?

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Saknar tyngd men o andra sidan så hinner man kanske inte så mkt på 45 min. Kändes mest som "rörigt" på något vis.

Utan att ha sett övriga säsonger, så verkar det här bli en rolig sådan! Fast jag är ju partisk, eftersom Stefan är med! :love:
 
Vad tyckte ni om programmet? Jag tyckte att det var lite "ojämnt" och de verkar köra på samma linje som förra året; låta både bönder och deltagare göra som de vill och dra sig ur (en ville inte ringa till någon av brevskrivarna, en hade redan träffat en och en ville inte vara med därför att hans brevskrivare inte ville vara med i TV). Detta har mig veterligen inte hänt förut, och skulle alla bönderna av någon anledning inte vilja vara med, (vilket skulle vara teoretiskt möjligt) så är det ju självklart dödsstöten för programmet.

Det var ju ganska ojämn fördelning av brev också. Har det inte varit lite jämnare förr om åren???

De bönder som jag trodde skulle komma med kom med, i stort sett, frånsett Anders. Det var lite si och så med entusiasmen, upplevde jag. Pontus såg mest uppgiven ut (kan man i och för sig förstå med så många brev som han hade fått, säkert inte de mest seriösa brevskrivarna heller), och Daniel verkade inte vilja vara med alls. Trots det blev han utvald att vara med i TV. Anders, Olle och Marcus verkade dock genuint entusiastiska, och jag tror nog att kanske både Anders och Olle kommer att hitta någon från brevhögarna.

Men att döma av det lilla man såg ifrån dejtingen verkade det inte flyta på så värst bra, och vi får väl se om bönderna tycker att de har gjort rätt val ...
 
Lite synd förresten att de inte följde Olle tycker jag. Han verkar vara en bra man, helt enkelt. Fasen, man kanske skulle ha skrivit???
 
Synd att det bara är karlar med i år men tycker ändå det verkar vara ett skönt gäng :) Stackars Pontus!
Och Anders :o hade jag inte haft gubbe hade jag fasiken skrivit :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en kompis som under några månader, 4-5 kanske, träffat en man och varit någorlunda seriös med honom. De bor i ett annat land och...
2
Svar
35
· Visningar
4 372
Senast: Inglorion
·
  • Artikel
Hästnyheter Fälttävlansryttaren Pontus Hugosson är en av åtta bönder i första vändan av TV4:s populära serie "Bonde söker fru" i år. ... Källa /...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: emli
·
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 539
Senast: Elina8
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 513
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp