Bortsprungen hund

Sv: Bortsprungen hund

Åh jag älskar lyckliga slut :)
Så skönt att han kom hem igen och att han var i någorlunda gott skick
 
Sv: Bortsprungen hund

Jag har drömt om honom varenda natt sedan han försvann, de första nätterna sov jag ju knappt, nu på slutet har jag sovit men drömt om att vi hittat honom/att vi aldrig hittade honom.

Tror vi kommer sova rätt gott båda två!
 
Sv: Bortsprungen hund

Jag har följt tråden i tysthet och jag blev jätteglad när jag såg att ni fått tag på honom och han är i hyfsat skick! Klappa på honom från mej :)
 
Sv: Bortsprungen hund

Wohooo! YES vad glad jag blir! har läst här ofta ofta och hoppats, och nu... :D

Hoppas att lillen finner sig tillrätta snart och inser att han är tryggt hemkommen :love:
 
Sv: Bortsprungen hund

Men gud vad härligt. Hela jag ryser när jag läser att ni hittade honom till slut.
Så himla härligt :banana::bump:
 
Sv: Bortsprungen hund

Har också följt tråden och hoppats!
Så underbart att han kommit tillrätta igen!
 
Sv: Bortsprungen hund

Gud så skönt att han kommit tillrätta!
Hoppas nu han får vila och äta upp sig i lugn och ro och sen bli en pigg å glad vovve hos er :)
 
Sv: Bortsprungen hund

KL

Åh, så underbart att läsa att han är hemma igen! :laugh: Och så fantastiskt att han verkar ha klarat sig förhållandevis bra i alla fall! Hoppas att han får upp hullet snabbt igen nu och att det inte är någon fara med benet.
 
Sv: Bortsprungen hund

Jag har drömt om honom varenda natt sedan han försvann, de första nätterna sov jag ju knappt, nu på slutet har jag sovit men drömt om att vi hittat honom/att vi aldrig hittade honom.

Tror vi kommer sova rätt gott båda två!
Jag tycker du skall kontakta någon tidning som gärna skriver om sådana här reportage. (typ Allers)
Då kan du offentligt tacka alla som hjälpt till och engagerat sig. :bow:

Hoppas ni bägge/alla får en godnatts sömn nu. :)
 
Sv: Bortsprungen hund

*knapplån*

Har också följt tråden i tysthet, och gud vad skönt att han är hemma igen! :D
 
Sv: Bortsprungen hund

KL

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banana::banana:

Åh vad glad jag blev när jag läste!! :cry: Du får hålla oss uppdaterade nu! Viktuppgång, eventuella (hoppas inte) skador osv. Åh vad härligt!!:bow::bow::bump::bump:

Håll för jösse namn dörrarna stängda nu, ser jag en sån här tråd till går jag under!

//Johanna, som inte kunnat sluta tänka på vovven sedan jag första gången läste tråden.
 
Sv: Bortsprungen hund

YES!!
Så härligt att han är hittad och välbehållen!:bump::banana::bump::banana:
Nu får han vila och repa sej.
Han ville nog verkligen hem och bli pysslad med efter alla dagar som vildhund.
Blev så glad att läsa att han pussats i bilen!:love:
Han blir kanske din knähund i stället?!
Lycka till med allt! Hoppas du uppdaterar hur det går.
 
Sv: Bortsprungen hund

Thank goodness!!! Jag gissar att de forsta tranings passen blir "recall" (vad heter det, inkallning?)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 665
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 712
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 936
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp