Bortsprungen hund

Sv: Bortsprungen hund

Åh vad glad jag blir för eran och hundens skull!:love: Har kollat in här flera gånger om dagen och hoppats och tänkt på er.
 
Sv: Bortsprungen hund

:banana:Underbart!!
Även jag har följt tråden varje dag och hoppats att killen skulle komma tillrätta, blev så lycklig över att läsa detta!! Ta väl hand om varandra nu:bump:
 
Sv: Bortsprungen hund

*KL*

Jag har ocksa foljt traden i tysthet.. vad skont att han kommit hem! Underbart med ett lyckligt slut..! Grattis!!!!
 
Sv: Bortsprungen hund

Härligt att läsa att han är hemma igen!

Han tyckte väl att livet på rymmen inte var så spännande längre ;)
 
Sv: Bortsprungen hund

Kl

Grattis:laugh:
Så otroligt skönt att han är tillrätta igen.Trots att jag vart inne flera gånger om dagen för att kolla om han kommit tillrätta,så har jag ändå vart tveksam till om det skulle gå att få tag i honom.Så jättekul att det lyckades tillslut.

Lycka till i fortsättningen och berätta gärna hur det går med honom:)
 
Sv: Bortsprungen hund

Äntligen! Vad skönt!

Tänkte på han i morse på morgon promenaden och bara hoppades att efter en buke fri helg att ni skulle ha fått hem honom igen.
 
Sv: Bortsprungen hund

Alla:
Ja visst är det helt otroligt! :)
Han går numera med smeknamnet "mirakelvovven" här hemma :love:

Han sover som en stock, men hänger efter en om man te x går på toa och sånt, vill inte gärna vara själv nu. Och han försöker hitta ätbara saker överallt, men det kan man ju förstå!
 
Senast ändrad:
Sv: Bortsprungen hund

:bump::banana::bump::banana::bump:

Wiho! Har följt tråden i tysthet och gud vad glad jag är för er skull nu!!


/hanna, alldeles tårögd
 
Sv: Bortsprungen hund

ÄNTLIGEN!!!

Jag har läst denna tråden flera gånger varje dag o hoppats på att han ska vara funnen.
Ta hand om det lilla trollet ordentligt nu så att han repar sig helt o hållet :love:
 
Sv: Bortsprungen hund

Jaa!

Vad roligt att ni hittat honom! Verkligen otroligt med att han varit borta så länge i denna årstid. Ni har verkligen kämpat så tappert med att hitta honom, det är underbart att han återfanns.

Lycka till ni i framtiden :).
 
Sv: Bortsprungen hund

*kl
Jaaaa va glad jag blev när jag kollade nu imorse:bump:Har följt er under dessa nästan 2 veckorna. Måste kännas otroligt lättande!!
Snälla kan du inte sätta in en bild på "mirakelvovven"??
Ge honom en stor varm kram från mig:love:
 
Sv: Bortsprungen hund

*kl*
Att få läsa detta blev en bra start på måndagen:bump:
Härlig med ett lyckligt slut!
:banana::banana::banana:

* Jenny *
 
Sv: Bortsprungen hund

En bild på det lilla miraklet, innan allt hände.


Har tänkt ta lite nya bilder ikväll, har förlagt kameran i stallet så den måste hämtas först.

Men visst är han söt?! :love:
 
Sv: Bortsprungen hund

Vad har han varit med om tidigare i sitt liv? Förstod ju av det du skrivit att han inte har haft det så bra tidigare! Du får berätta hans historia för oss, allas våran "bukevovve":)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 665
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 712
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 936
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp